Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart denna. När jag såg den på bild var det verkligen en klocka jag ville ha och fortfarande när jag ser bilder på den så tkr jag den är skit snygg men när den väl är på så tycker jag den är för stor,klumpig och ganska intetsägande. var för övrigt svårsåld hypen kring denna har väl dött lite sett till priset.![]()
Burit den?Gillar den som fan!
Burit den?
Gäller det även Sjöö Sandström Royal Steel 36mm - att den känns billig?Har precis samma erfarenhet. I kombination med det blänkande glaset så kändes den rätt billig på något sätt. Gjorde mig extremt uttråkad.
36an på länk har en helt annan känsla enligt mig, sitter riktigt bra och har en högre kvalitetskänslaGäller det även Sjöö Sandström Royal Steel 36mm - att den känns billig?
Eller skulle ni rekommendera denna i 36mm..
Det är rätt gött att folk kommer till den insikten, som jag tycker är väldigt rimlig.Lustigt att så många tar upp Black Bay, hade snarare fått känslan av att det är en KS-favorit och har själv sneglat på den. Men omdömet ”tjock och klossig” gör ju att man blir rätt osugen.
Det är rätt gött att folk kommer till den insikten, som jag tycker är väldigt rimlig.
Du klär dig dessutom typ 400 gånger för skarpt för att låta handleden prydas av en Black bay.
Mycket rimligareHaha man får tacka. Hade väl tänkt köra den till jeans och t-shirt isf. Men släppt även den tanken. Expy i någon form känns rimligare.
Så upplevde jag den men du vet ju hur det är, ”smaken är som baken” Du kanske älskar den, jag köpte min utan testa den då jag fick köpa ifrån en här på forumet med frakt. Jag var duktigt besviken.Lustigt att så många tar upp Black Bay, hade snarare fått känslan av att det är en KS-favorit och har själv sneglat på den. Men omdömet ”tjock och klossig” gör ju att man blir rätt osugen.
Håller med dig, flera klockor som är sjukt snygga uppifrån och på wrist shots. Sedan från profil är de riktigt klossiga och inte alls så trevliga att bäraDet där med höjden på klockan (eller tjockleken beror på vilket ord man vill använda). Klossigheten är en faktor man sällan ser på alla de där snygga handleds- eller naturbilderna av klockor. I princip hela 6R15-serien från Seiko var en besvikelse för mig ur den synvinkeln. Sarb007, sarb033, sarb065 och sarg007... sjukt snygga klockor men de föll på höjden. De ligger runt 13mm allihop.
Jag hittade en bild på black bay i profil där man tydligt ser hur hög boetten ärHåller med dig, flera klockor som är sjukt snygga uppifrån och på wrist shots. Sedan från profil är de riktigt klossiga och inte alls så trevliga att bära![]()
Haft både svart och blå BB58 i kortare period. Bra kvalitet för pengen men klickar verkligen inte med den. Känns död och tråkig. Upplever bb gen1 mer symmetrisk. Har ingenting med att göra att jag har en sub och haft flertalet. För mig är det helt olika klockor.Många nämner Tudor BB58.
Kan ni vidareutveckla lite? Verkar vara den senaste hypeklockan här på forumet iallafall. Är det en "ersättare" för Sub, för oss som inte får köpa till list? Och så blir man besviken? Eller?