Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte ta på mig cred för det, hittade ett arkiv med dessa bilder på nätet för många år sen och sparade ner för att jag skulle hitta dem igen.Gediget arbete vid scannern där!
Men fina bilder och många roliga klockor.
Tydligen någon som ser långsiktigt på små barns hjärnor.Kinesisk barnfilm på Nettanär tydligen fair game.
Ja tack!!!Reklamtändstickor från Movado.
Om någon skulle vara intresserad av dem, hojta till! Isf får man dem mot fraktkostnad. Finns vi i närheten av varandra så fungerar f2f, och alldeles gratis.
Tyvärr, @Vantheman högg dem redan i april.Ja tack!!!
Guld är dem!Tyvärr, @Vantheman högg dem redan i april.
Underbart, tack! Roligt att de hänvisar till välkända märken som man aldrig har hört talas om, inte jag iaf.Hittade en hög med Veckorevyn från 1947-1949 på second hand. Såg lite klockreklam så jag kunde inte tacka nej. Här kommer lite bilder. Inte superbra ljus men hoppas det uppskattas ändå.
Benetton by BulovaBenetton
Benettonfamiljen och deras lanseringar var av toppklass, så även deras produkter/kläder bla. Dessutom en stenhård radikal och humanistisk inriktning. Men fick mycket skit bland småborgliga blickar som inte fördjupade sig i företagets intentioner…Benetton by Bulova