.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt coola annonser! Jag minns inte riktigt vad jag postat men har du sökt på modellnamnet i tråden så bör du ha hittat alla jag har postat iallafall. Jag försöker vara noga med att få med relevanta termer att söka på i inläggen. Tack för att du gör detsamma! Det gör tråden bättre.
Inte riktigt vintage ännu dock?ParmigianiTonda Hemispheres.
2012-14. (?)
Mkt. fint dokument !! Man tackar !Lite kuriosa. Denna har hängt hemma hos päronen i alla år och insåg nu att den är från början av SAS flygningar över/nära polen. Dvs de flygningarna UG Polerouter först togs fram för. Morfar som hade flugit och sparat.
Nu väcktes suget igen. Synd att de blivit så dyra
Lite kuriosa. Denna har hängt hemma hos päronen i alla år och insåg nu att den är från början av SAS flygningar över/nära polen. Dvs de flygningarna UG Polerouter först togs fram för. Morfar som hade flugit och sparat.
Nu väcktes suget igen. Synd att de blivit så dyra
Den annonsen fick mig att få flashbacks till första gången man såg videon till Darude - Sandstorm.Finns det någon klockreklam som är mer 90-tal än den här?
Rolex, och Gay Freres