• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockreklam, tidskrifter och broschyrer.

Corgi

Rolex
2-Faktor
Riktigt coola annonser! Jag minns inte riktigt vad jag postat men har du sökt på modellnamnet i tråden så bör du ha hittat alla jag har postat iallafall. Jag försöker vara noga med att få med relevanta termer att söka på i inläggen. Tack för att du gör detsamma! Det gör tråden bättre. :)

Precis, gjorde en sökning för jag misstänkte att jag inte skulle vara först på bollen. ☺️
 

Raketen

Breitling
Ah! Vilken jäkla läcker tråd!

Speedmaster foto, fyndat på Tradera. (måhända original promo från omega?). Producerar digitaltryck för expo mm. Så jag ska trycka den på glas, och hänga den ovanför bänken. Lägger upp min scanning där jag jobbat bort repor mm, hyfsat. Samt lättare förgkorriering. Dock i en lättare variant, mer vänlig för visning på skärmar.
 

Bilagor

  • Omega_Speedmaster_screen.jpg
    Omega_Speedmaster_screen.jpg
    693.3 KB · Visningar: 23
Senast ändrad:

repertoire

Cartier
2-Faktor
Lite kuriosa. Denna har hängt hemma hos päronen i alla år och insåg nu att den är från början av SAS flygningar över/nära polen. Dvs de flygningarna UG Polerouter först togs fram för. Morfar som hade flugit och sparat.

Nu väcktes suget igen. Synd att de blivit så dyra 🤪

IMG_20220527_170045~2.jpg
 
Senast ändrad:

Pictor

Audemars
Lite kuriosa. Denna har hängt hemma hos päronen i alla år och insåg nu att den är från början av SAS flygningar över/nära polen. Dvs de flygningarna UG Polerouter först togs fram för. Morfar som hade flugit och sparat.

Nu väcktes suget igen. Synd att de blivit så dyra 🤪

IMG_20220527_170045~2.jpg
Mkt. fint dokument !! Man tackar !
Hoppas du hittar en Pålle !
 

ScubaKing

Audemars
Lite kuriosa. Denna har hängt hemma hos päronen i alla år och insåg nu att den är från början av SAS flygningar över/nära polen. Dvs de flygningarna UG Polerouter först togs fram för. Morfar som hade flugit och sparat.

Nu väcktes suget igen. Synd att de blivit så dyra 🤪

IMG_20220527_170045~2.jpg

Otroligt häftigt. Hur gick hela rutten?
 
Topp