Teknikens Värld 1955.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var avbetalning då medNu är det ASU-jul igen!
Från december 1953.
Det var avbetalning då med
Gammalt tändsticksplån med Certina-reklam hittat inkilat bakom ramen på gammal oljemålning.
Och vilken DS dessutom! Grattis till ett roligt fynd. Hade gärna haft den där som kuriosa.
Tack!
Du kan få den om du vill. Skicka adress i pm så lägger jag den på lådan imorgon.
Åhh har du kvar denna så köper jag den jättegärna!!Gammalt tändsticksplån med Certina-reklam hittat inkilat bakom ramen på gammal oljemålning.
Kul! Det där är en av mina favoritkvartsare faktiskt! En modell jag småjagar lite då och då! Fantastisk bang for the buck!Inga dåliga ord här inte
Grovt översatt:
ETERNA
Klockan. Skönhet och teknik i perfektion.
Vad du än förväntar dig av en klocka, den här har det! Den är sportig eftersom den är vattentät som en dykarklocka, robust och oförstörbar. Den är elegant eftersom den är särskilt platt tack vare ett quartz-verk speciellt utvecklad av Eterna. Det här är klockan som har allt som tidigare inte fanns i en klocka.
Klockan för herrar.
Klockan för män.
Royal Quartz Kontiki.