Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att det är samma, men jag har dålig koll på vad deras klockor kommer med för band som standard.Skönt var det också! Är det samma natoband som sitter på CWC RN Divers som nya?
Tror det är samma band jag fick originellt. Färgen ser lite annorlunda ut men det är nog på grund av att mitt gamla band är smutsigt.Jag tror att det är samma, men jag har dålig koll på vad deras klockor kommer med för band som standard.
Här är de banden vi har köpt i alla fall:
CWC NATO WATCH STRAP CURRENT ISSUE
NATO watch straps. Heat-welded as per original MoD specifications. (Cheaper copies are usually stitched.) Currently available in NATO grey,www.cwcwatch.com
Samma här! Inget band har dykt upp än i 08-land…Posten går sakta söderut.
Inget band än.
Posten går sakta söderut.
Inget band än.
Fick ni banden idag? Jag har inte fått ännu Får normalt dagen efter om det skickas före stopptidSamma här! Inget band har dykt upp än i 08-land…
Samma för mig.Fick ni banden idag? Jag har inte fått ännu Får normalt dagen efter om det skickas före stopptid
Inget för mig än tyvärr…Fick ni banden idag? Jag har inte fått ännu Får normalt dagen efter om det skickas före stopptid
Samma för mig åxå tyvärr.Fick ni banden idag? Jag har inte fått ännu Får normalt dagen efter om det skickas före stopptid
Nu ser jag att mitt band är registrerat i pn-appen och har påbörjat sin resa idag, beräknad leverans på måndagSamma för mig åxå tyvärr.
Jag också!!Nu ser jag att mitt band är registrerat i pn-appen och har påbörjat sin resa idag, beräknad leverans på måndag
Samma härNu ser jag att mitt band är registrerat i pn-appen och har påbörjat sin resa idag, beräknad leverans på måndag
Yes.Skönt var det också! Är det samma natoband som sitter på CWC RN Divers som nya?
Japp, det dök upp.@daviden, har du fått ditt NATO än? Jag börjar misströsta, men det är kanske fler som går i väntans tider?
Japp, det dök upp.
Inte vågat visa det, har ju fel klocka. Rädd för tjära och fjädrar…
Din 1655Halvdags topptur idag i första snön. Delvis sol men snålblåst uppe på kalfjället. Hittade även lite djupfrysta kantareller på väg upp
Nu är jag jävligt sen med det här. Men jag har genomgått fordonsförarutbildning i Försvarsmakten som TGB30/40-förare och även lite lätt RFB14-förare (men endast förarkort för TGB30/40), och precis som du säger så är terrängkörning förbaskat roligt. Mina bästa minnen från lumpen är just terrängkörningen med TGB30/40. Fantastiska maskiner från 70-talet som aldrig ger upp. Och nu när jag genomfört terrängkörningsutbildning så kan jag ge lite tips till er som funderar på att ta er till avlägsna platser med bilen.Oavsett vilket så är terrängkörning förbaskat kul. Och ja - vanliga bilar kan ta sig fram ganska bra om man vet vad man gör.