Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh yesDet ser härligt ut @Rolexsearch. Den där supén lär smaka ännu bättre efter en dag ut på äventyr!
Tackar, jag trodde det var obligatoriskt när man ansöker om medlemskap kommer såklart skriva en sammanställning senare eller blir det för mycket posts.Kul att du fyller på med härligt bilder i tråden @Rolexsearch. Ni ser ut att ha det bra!
Nej, det är klart du ska skriva en reserapport och ansöka om medlemskap! Bilder och berättelser är det vi lever för här. Snegla gärna på rubrikmallen i första inlägget.Tackar, jag trodde det var obligatoriskt när man ansöker om medlemskap kommer såklart skriva en sammanställning senare eller blir det för mycket posts.
Jag bara älskar detta! Kilimanjaro är ett personligt mål för mig att bestiga. Det lär dröja innan det blir av, men då är det fantastiskt att kunna se andra genomföra det. Inte minst i Klocksnack Explorers Club!KILEMANJARO
8 dager i fjellet, mange lange dager og høydemeter. Det var mer krevende og tøffere enn forventet. Vi jobbet oss igjenom 7 camper på vegen. 7 natten var summit night fra Base Camp. Vi gikk kl 00.00 og nådde toppen 08.30. Vilken opplevelse. Men jævlar det var hårdt. Mentalt og psykisk!
Skriver gjerne mer om turen, når jeg får lite mer energi tilbake
Fantastisk prestation. Jag längtar till att få läsa mer om er bedrift.KILEMANJARO
8 dager i fjellet, mange lange dager og høydemeter. Det var mer krevende og tøffere enn forventet. Vi jobbet oss igjenom 7 camper på vegen. 7 natten var summit night fra Base Camp. Vi gikk kl 00.00 og nådde toppen 08.30. Vilken opplevelse. Men jævlar det var hårdt. Mentalt og psykisk!
UnderbartKILEMANJARO
Her kommer en liten uppdate!KILEMANJARO
Tack så mycket Hur gör man för att få sin titel ändrad till det hedersamma KS Explorers Club?Idag välkomnar vi @Rolexsearch som klubbens 29:e medlem. Mycket välförtjänt!
Du kommer få PM om detTack så mycket Hur gör man för att få sin titel ändrad till det hedersamma KS Explorers Club?
Kul att du planerar att ansöka om medlemskap i Klocksnack Explorers Club @kanjiboy! Vi ser fram emot att läsa din reserapport.Jag har inte haft någon ”godkänd” klocka på drygt 2 år men nu är en 114270 inhandlad! Min Omega PO har fungerat väldigt bra som äventyrs klocka sedan jag gjorde mig av min 216570! Jag har läst igenom tråden och fattar det som att varje klocka inte behöver vara i sin ”rätta” miljö utan att det går bra att vandra med en Submariner och dyka med en Explorer. Någon som vet hur det ser ut i den riktiga klubben? Skulle det vara godkänt att vandra till toppen av Mount Everest med en Submariner eller att köra vrakdykning med en Explorer 2? Inte för att jag har planer på något av dem men hade varit skoj att veta. Jag ska vänta tills vädret blir varmare samt att det blir mindre att göra på jobbet och sedan får det bli en vandring med damen så jag kommer med! Jag har tänkt att gå med sedan starten men först hade jag inte tid och sedan hade jag ingen godkänd klocka:/ men nu får vi se till våren! Då ska det allt bli vandring med övernattning i naturen! Hoppas bara coronan lättar då det varit galet mycket folk ute och vandrat sedan coronan kom. Jag bor nära en stor skog med fina vandringsleder med eldplatser/vindskydd och under de två senaste åren har jag mött säkert 5ggr så mycket folk som jag gjort om man slår ihop alla 4 åren jag bott där innan coronan kom. Helt galet. Alla outdoor butiker lär ju iaf blomstra!