Skumt...har 26 poäng och borde ligga högre. I listan över lag har jag helt plötsligt bara 17 poäng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tålamod, ängagäng som ditt prioriteras sist när det skrivs tabell.Skumt...har 26 poäng och borde ligga högre. I listan över lag har jag helt plötsligt bara 17 poäng.
![]()
![]()
Tålamod, ängagäng som ditt prioriteras sist när det skrivs tabell.![]()
Du ligger trea med 36 pinnar!Någon som kan se hur jag ligger till i ligan? Kan inte klicka in där![]()
AbsolutSåg detta nu, ansökte om att få va med i KS-ligan. Lyckats skrapa ihop 27 poäng än så länge!
EDIT: Hoppas på fina prestationer av Lukaku och Ramos imorgon, någon mer som har med dem i sin trupp?
Samma här inte ens en av de tre inbytta sinnes.Det var ju värt... var helt säker på att koke skulle starta efter säsongen han gjort... blir att sälja.. röv
Nej, reglerna är tydliga. Så fort en motspelare är på bollen är det tyvärr kört.Hm...nu borde man ju få assistpoäng för Zlatan?
Jag är glad då jag tippat x2 på kryss samt inte har någon i elvanÅååååhhhhh.....F-N att Alaba sköt i stolpen. Har honom som kapten idag...det målet hade ju varit en katapult uppåt i tabellen.
Under Hem > Spelregler > BytesfönsterNågon som vet när/hur man gör sina byten?![]()
Känns tråkigt att yxa Srna, men han kommer nog inte komma tillbakaLewandowski faller dock på bilan utan någon ånger, in med Muller!
Hans pappa dog efter första matchen!Srna skadad ?