• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockställ - The Watch Stand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Av exakt samma anledning. Ett par hundra är helt jävla orimligt. Att du inte ser det är skrattretande.
Bra jobbat boys! Stället är skitfint och det är absolut inget fel på priset. Kör hårt och grattis till ett fantastiskt fint ställ, drivna människor finns det för få av.
Du skrev ju först att det absolut inte var något fel på priset och nu tycker du ett par hundra är för mycket? Hur ska du ha det?

3BD0E548-0620-4175-899C-FAAF6004E6A3.jpeg

Klocksnack har blivit mer och mer likt Flashback hållet. Så tröttsamt och läsa alla dessa hårda pikar och ton mot varandra där man verkligen inte kan acceptera den andres åsikt. Förstår inte grejen och extremt tröttsamt. Kan det vara för att man har ett nick där man kan gömma sig bakom och slänga ut sig vad man vill?
Kom igen nu. Synd på en så fin sida och med nya admins som försöker göra något bra av detta

Tar du beställningar:D:D

Nej :p
Du kan ta iden den är gratis. :)
Gissar på dessa kan kosta 1 krona via Alibaba om man köper 1000 st sedan är det bara lansera detta till ett mycket högre pris + 900 % :hilarious:
Motivera på web sidan ---> Av egen erfarenhet har vi märkt att man inte orkar ''Valfritext''

Du kan tvätta svarta pengar på detta utan att du ens inte levererar. In med 1250 kr kasta en i soptunnan klart. :rolleyes:

Lägg till på web sidan (glöm inte att nämna att pappret KAN ta slut)
Men vi har serviceavtal som kan köpas till :greedy: LOL

Som denna tråd websida nämner :D Dom orkar inte sätta en klocka i en winder/box
Hur blir det då den stannar lämna in den till en urmakare för att vrida i upp uret och ställa in tiden :D

//Simon

Senast ändrad:
Nej :p
Du kan ta iden den är gratis. :)
Gissar på dessa kan kosta 1 krona via Alibaba om man köper 1000 st sedan är det bara lansera detta till ett mycket högre pris + 900 % :hilarious:
Motivera på web sidan ---> Av egen erfarenhet har vi märkt att man inte orkar ''Valfritext''

Du kan tvätta svarta pengar på detta utan att du ens inte levererar. In med 1250 kr kasta en i soptunnan klart. :rolleyes:

Lägg till på web sidan (glöm inte att nämna att pappret KAN ta slut)
Men vi har serviceavtal som kan köpas till :greedy: LOL

Som denna tråd websida nämner :D Dom orkar inte sätta en klocka i en winder/box
Hur blir det då den stannar lämna in den till en urmakare för att vrida i upp uret och ställa in tiden :D

//Simon
Alltså jag orkar inte:D:D:D:D

Istället för att för att vänta till detta ställe spårar ur låses nu denna tråd. Ställningstaganden har gjorts och vissa har varit inställsamma medan andra istället varit skeptiska. Nu ska jag nana kudde i 14 graders vinkel. :)

Tråd öppnad igen på @Soran G ’s önskan. :)

Senast ändrad:
Istället för att för att vänta till detta ställe spårar ur låses nu denna tråd. Ställningstaganden har gjorts och vissa har varit inställsamma medan andra istället varit skeptiska. Nu ska jag nana kudde i 14 graders vinkel. :)

Bra. Personligen tycker jag att trådar låses lite för lättvindigt numera. Det är en annan sak om dom verkligen spårar ur men ett forum bör ha rätt högt i tak.

@Soran G har bett om att tråden ska öppnas? Märkligt...men då räknar jag med att det kommer en förklaring vad det lider.

Har som sagt inget problem med att man gör snabba cash på att förmedla en befintlig vara om man exempelvis kortar ner beställningstiden, men i det här fallet är det ju ytterligare en dimension i historien i och med att man utger sig för att vara upphovsman och utvecklare.

Sen tycker jag att tråden oavsett bör vara öppen, då inga övertramp har gjorts trots en tacksam situation till smash. Håller helt med @Alberget4a att det både bör vara högt i tak.

Bra. Personligen tycker jag att trådar låses lite för lättvindigt numera. Det är en annan sak om dom verkligen spårar ur men ett forum bör ha rätt högt i tak.
Jag håller med men samtidigt vet vi hur dessa trådar brukar sluta. Nu har han bett om en chans till att bemöta kritiken så vi får helt enkelt invänta detta.

Jag håller med men samtidigt vet vi hur dessa trådar brukar sluta. Nu har han bett om en chans till att bemöta kritiken så vi får helt enkelt invänta detta.
Han har väl haft flertal chanser att bemöta kritiken i denna tråd men valde att försvinna helt. Men visst jag ser ju hellre att han tar sig i kragen och kanske ger lite svar på några frågor som kommit upp under hans frånvaro. Så jag sitter lugwi båten och väntar med spänning.

Han har väl haft flertal chanser att bemöta kritiken i denna tråd men valde att försvinna helt. Men visst jag ser ju hellre att han tar sig i kragen och kanske ger lite svar på några frågor som kommit upp under hans frånvaro. Så jag sitter lugwi båten och väntar med spänning.
Gör så, han PMade att han är på resande fot så svar kommer komma.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp