Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du haft din så länge! Då är det en bra produkt helt klart. Du tog orden ur min mun. Det var precis det jag tänkte häromveckan. Man får försöka hitta guldkornen här hemma iställetF1 är sjukt bra, har kört min sedan 1995. Tror att svensk natur blir det nya svarta i år när det står betongsuggor på alla gränsövergångar. Man kommer till en punkt när man sett allt av värde på netflix
En design som hållit. Här min från lite längre bak i trådenKul att du haft din så länge! Då är det en bra produkt helt klart. Du tog orden ur min mun. Det var precis det jag tänkte häromveckan. Man får försöka hitta guldkornen här hemma istället![]()
Supercool, stealthy rackare
Stenhård, plockade av clipset och då blev den ännu mer behaglig, framförallt i bredd.Supercool, stealthy rackare![]()
Vad tycker du om den där Benchmaden?
Yes. Helt ok för priset. Men beror på vad man jämför med.Vad tycker du om den där Benchmaden?
För visst är det en bugout..? Såg att dom släppt en mini bugout.
Hojta om du ska göra dig av med den!Yes. Helt ok för priset. Men beror på vad man jämför med.
Ruike S31 är prisvärdTips på bra EDC multitool? Vettigt och ej för tungt!
Min röst läggs på antingen Leatherman Micra eller Gerber Dime. Perfekta att ha i tex nyckelknippan.Tips på bra EDC multitool? Vettigt och ej för tungt!
Hittade den här när jag sorterade lite i källaren.
Har legat oanvänd i säkert 20år.
Lite kul med gaffel och smörkniv, vinöppnare är aldrig fel
Leatherman Flair, verkar vara ganska ovanlig.
![]()
![]()
![]()
Gillade Gerbern, känns mer aktuell då man får både sax och tång?Min röst läggs på antingen Leatherman Micra eller Gerber Dime. Perfekta att ha i tex nyckelknippan.
Kvaliteten är riktigt bra på bägge. Lite efter tycke och smak (och färg)Gillade Gerbern, känns mer aktuell då man får både sax och tång?
Letaherman är samtidigt leatherman... Men Gerber har väl producerat en hel del bra prylar inom EDC också har jag fått för mig?
Funderar på Dime eller Squirt PS4Kvaliteten är riktigt bra på bägge. Lite efter tycke och smak (och färg)
Grymt smidigt att ha med storleksmässigt.
Dom multiverktyg jag siktar på vid köp är Victorinox, Leatherman, Gerber och SOG. Känns outstanding kvali-mässigt
![]()
Inget dåligt valEdit: Squirt beställd![]()
Snyggt! Kul att du är nöjdEn tidigare beställning från @TobiasD (geared.se). Riktigt bra service!
Lär testa sharpmakern på R2D2 när jag gått igenom tillräckligt med wellpapp. Visas nedan tillsammans med den dedikerade paketöppnaren från Fällkniven. Båda duger också som smörknivar, men andra knivar rekommenderas, särskilt för Nutella.![]()
![]()
Bästa var när det var marknad i stan och man kunde köpa både ramboknivar med fiskelina och kompass samt coola fällknivar med drakar påKunde inte låta bli att fota lådfyndet hemma hos farsan, från tiden när man skulle vara Rambo
![]()
Liten men tuff! Hur är reglerna med att ha den i typ jackfickan? Detta har säkert diskuterats förr. Har snabbgooglat lite men blev typ inge klokare, luddig lag(knivlagen) verkar det som?![]()
Dragonfly har blivit en av mina absoluta favoriter. Pytteliten men ändå ligger den bra i handen. Den följer alltid med i jackfickan och har öppnat många paket i sitt liv![]()