Om man inte köper så stora meloner funkar den nästan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.knivesandtools.co.uk/Någon som vet om det går att få tag på handtagssidor (scales) från Flytanium i EU? Eller är det att beställa från USA som gäller?
Tyvärr inte trä men annars är Spyderco Clipitool kanske ett alternativ? Jag har en sån och är väldigt nöjd med den.Jag är på jakt efter en fällkniv med kapsylöppnare. Jag har en vanlig Victorinox men skulle vilja ha nåt med bara knivblad och öppnare och inte allt annat bös. Helst med trähandtag. Har ni några tips?
Clipitool är riktigt bra. Kostar inte en förmögenhet heller!Tyvärr inte trä men annars är Spyderco Clipitool kanske ett alternativ? Jag har en sån och är väldigt nöjd med den.
![]()
du som kan, är bugouten så bra som folk säger på nätet?någon som vill flippa sin spyderco smock?
mycket bra ,om du är ute efter en edc som är superlätt!du som kan, är bugouten så bra som folk säger på nätet?
dom på bladeHQ är ju rent galna i den...
kan ha sett det redan men vet inte exakt vad jag vill hamycket bra ,om du är ute efter en edc som är superlätt!
min med kolfiberscales kan vara tillsalu![]()
nä,kan ha sett det redan men vet inte exakt vad jag vill ha![]()
om man jämför bailout mot bugoutnä,
finns en del därute
jag kanske är tråkig,men efter allt jag testat,faller jag alltid tillbaka på benchmade och spyderco,
mest för jag gillar axis och compressionlock.
och rimliga prisklasser.
Vettefanom man jämför bailout mot bugout
vad väljer nördarna?
de jag kan se är väl att det är ett tanto blad istället för ett vanligt sen väger den kanske 5 gram mer och den har nånslags fästanordning i alu längst ner på greppetVettefan
Men jag värdesätter en mindre superlätt kniv
För den tar man med sej![]()
Tanto suger till dagliga sysslor imho.de jag kan se är väl att det är ett tanto blad istället för ett vanligt sen väger den kanske 5 gram mer och den har nånslags fästanordning i alu längst ner på greppet
det är ju de!!!Fast Tanto är snyggt som sjutton!
Tack! Ska kolla den. Hade tänkt mig nåt mer traditionellt old school men man kan ju ändra sigTyvärr inte trä men annars är Spyderco Clipitool kanske ett alternativ? Jag har en sån och är väldigt nöjd med den.
![]()
reversed tanto möjligen.det är ju de!!!