Men vad i göstanes ska du till med alla de där pluggarna??Gjuter förövrigt en del plastisol så att göra form är inte helt obekant, ifall man bara vill ha epoxy scales ba man har nåt bra att gjuta av! men du kör press med micarta va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men vad i göstanes ska du till med alla de där pluggarna??Gjuter förövrigt en del plastisol så att göra form är inte helt obekant, ifall man bara vill ha epoxy scales ba man har nåt bra att gjuta av! men du kör press med micarta va?
Plugga igen käften på lite aborrarMen vad i göstanes ska du till med alla de där pluggarna??
Den där var cool! Vad är det för något?Dagens kompanjon
minns inte modell men nåt från eafengrow jag moddat,Den där var cool! Vad är det för något?
Kommer eafengrow som ett nytt ”budgetmärke” på knivhimlen?minns inte modell men nåt från eafengrow jag moddat,
Mini persidio 2 kanske? Jag kommer skaffa en, jag vet bara inte när!Någon som kan tips om ett alternativ till SOG Terminus XR? använder den dagligen men vore kanske kul med ett lite lyxigare alternativ i samma storlek.
Bugout är väl uppenbara alternativet men den verkar mjuk i handtaget vilket jag inte tror jag kommer gilla.
Mini griptilian? Tror min har hårt handtagNågon som kan tips om ett alternativ till SOG Terminus XR? använder den dagligen men vore kanske kul med ett lite lyxigare alternativ i samma storlek.
Bugout är väl uppenbara alternativet men den verkar mjuk i handtaget vilket jag inte tror jag kommer gilla.
Det är väl likt dom flesta kina pop ups, sitiven,ef,srm osv med d2 stål och fin action för lite pengarKommer eafengrow som ett nytt ”budgetmärke” på knivhimlen?
Det är ju typ bugout som du säger ifall den ska va riktigt lik eller ifall du får på nåt med buttonlock som typ Kizer HIC-UPNågon som kan tips om ett alternativ till SOG Terminus XR? använder den dagligen men vore kanske kul med ett lite lyxigare alternativ i samma storlek.
”Till min butta”?Swiss army knifes...
Victorinox och Wenger
En kniv är ingen kniv men snart till en hel pluton ju!!!Swiss army knifes...
Victorinox och Wenger
Soldatkniven med bolster i fram såg trevlig ut, hur ser verktygen ut?Swiss army knifes...
Victorinox och Wenger
Ja, den är cool, från -63, men snudd på oanvändSoldatkniven med bolster i fram såg trevlig ut, hur ser verktygen ut?
Cool . En rolig grej med den modellen du har är att den kallas modell ’51, men den tillverkades fram till 1964 har jag förstått. Nästa modell som kom 1961 kallas då förstås modell ’61, och är den som har Alox skalor.Ja, den är cool, från -63, men snudd på oanvänd
Har en Benchmade i m390 stål, riktigt bra kvalité! Så mitt tips är Benchmade.
Någon som testat Benchmade 945?
Just nu står det mellan SOG Terminus XR LTE och Benchmade 945. Eftersom jag redan har 3st SOG varav en är vanliga Terminus XR så känns det lite fantasilöst att gå på en LTE.
Har en Benchmade i m390 stål, riktigt bra kvalité! Så mitt tips är Benchmade.
Anledningen att jag valt bort Bugout är kanten på bladet som sticker upp i infällt läge. Och att jag inte vill ha det mjuka handtaget.