Classes har kornstorlek 120, 150 och 240.Vet du micron på det? Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Classes har kornstorlek 120, 150 och 240.Vet du micron på det? Mvh
Är det där före och efter?!Verkar va väldigt lite köksknivar här Måste bara rekommendera cleancut, grym service, även bra för korrigering av trasiga eggar! Lagade min stackars kolstål som blivit misshandlad..
Har butik i Stockholm samt kurser i knivslipning
Cleancut verkar vara riktigt bra, har köpt ett par köksknivar där.Verkar va väldigt lite köksknivar här Måste bara rekommendera cleancut, grym service, även bra för korrigering av trasiga eggar! Lagade min stackars kolstål som blivit misshandlad..
Har butik i Stockholm samt kurser i knivslipning
Slår ett slag för märket Extrema Ratio, här en rare out of stock/production model; T2000S
Kan inte svara på din fråga... Men nummer ett är att lära sig/träna på knivslipning och underhåll - oavsett om det är märkesknivar eller något från Ica.Har alldeles för kassa knivar hemma (matlagning) dock som fattig "ungdom" så finns ingen budget att köpa nytt. Finns det någon marknad för detta på tradera/blocket? Vad ska man rikta in sig på för märken? Tror ni att man kan hitta något vettigt?
Har samlingen här några bra sidor för att köpa fällknivar, helst inom SE?
Ska jag genast kolla in!
Har samlingen här några bra sidor för att köpa fällknivar, helst inom SE?
Där fanns det en hel del gottis!Visserligen har butiken semester några dagar till men http://www.knivbutik.se/ har jag bara gott att säga om. Kan ta hem om du önskar kniv som inte finns hos honom så länge han har märket.
Det där gillade jag!!!Wanderoo.se är ok, lamnia.fi är riktigt bra. Och så kan du gå med i utrustning.se, typ som klocksnack för folk med fällknivar och ficklampor som intresse.
Wanderoo.se är ok, lamnia.fi är riktigt bra. Och så kan du gå med i utrustning.se, typ som klocksnack för folk med fällknivar och ficklampor som intresse.
Tycker man sällan hittar vettiga knivar på blocket/tradera tyvärr (kollar iof inte så ofta men..). Men om du vill köpa nytt så rekommenderas oftast frost (mora of sweden) kanske inte ser så roliga ut men det är bra stål och man får väldigt mycket kniv för pengarna! Litet snäpp upp rent utseendemässigt är victorinox med träskaft. Handla från Öqvist så blir det väldigt billigt också, har butik även i Stockholm.Har alldeles för kassa knivar hemma (matlagning) dock som fattig "ungdom" så finns ingen budget att köpa nytt. Finns det någon marknad för detta på tradera/blocket? Vad ska man rikta in sig på för märken? Tror ni att man kan hitta något vettigt?
Surge & Rangeman