Ser man på!Svart 550 ok? Isf skicka mig ett meddelande
PMar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser man på!Svart 550 ok? Isf skicka mig ett meddelande
Jag har orange och röd om du behöver annan färg än svart.Nån här som har en bit paracord över som dom vill donera till e bättre behövande?
(Kan man köpa en meter?)
Idag anlände den!
Kniven jag ska ha för alltid.
En blivande klassiker?
Fällkniven GP
![]()
![]()
Jäklar va nöjd jag är!
Den är seriöst så vass att jag kan raka mig med den från fabrik?! (Ja, självklart har jag prövat!) Jäklar vilket jobb Fällkniven. Bra gjort!
Haha!! Du gjorde precis min dag!Jag har jättebra impulskontroll. På riktigt. Säkert. Jag kan vänta med saker. Ibland. Jo.
![]()
Tack för inspirationen @FilipF - den är ju helt fantastisk!!!
Så där ser ett lyckligt ögonblick i livet ut (hela bilden)Kan inte låta bli att visa en bild tagen omkring 1987 efter en lyckad gäddfångst. Kniven är en Frost Lapplander 95 (full tånge). En Ambassadeur Ultra Mag II gjorde jobbet. Jag sparade länge för att kunna köpa både kniv och spinnrulle hos den lokala sporthandlaren - lyckliga tider! Kniven finns tyvärr inte kvar i min ägo.
![]()
Har koll på den. Tackar.
Det här är farlig plats att hänga på!Först kom mod. P3Gc och efter "inspiration" här i tråden kom mod. GP. Kan inte förklara hur mycket jag gillar Fällkniven
![]()
Först kom mod. P3Gc och efter "inspiration" här i tråden kom mod. GP. Kan inte förklara hur mycket jag gillar Fällkniven
![]()
Farligt, men lätt värt det!Det här är farlig plats att hänga på!
Nej, det är fin.Damn... Den där P3Gc var inte heller dum...![]()
OT, men vad är det för ficklampa? Ser riktigt bra ut. Är på jakt efter en ny då min blev stulen efter ett inbrott i båten...Mycket Fällkniven nu!?
![]()
Vad använder man ett sånt där tandat blad till i praktiken?En Brous Blades silent soldier och en Spyderco Harpy.
![]()
Tjaaa.. funkar bra till att öppna kartongVad använder man ett sånt där tandat blad till i praktiken?
OT, men vad är det för ficklampa? Ser riktigt bra ut. Är på jakt efter en ny då min blev stulen efter ett inbrott i båten...
-JL-
Den där va cool! Nöjd?![]()
Spyderco Techno![]()
Ja den är kanon! RekommenderasDen där va cool! Nöjd?
En Spyderco Para 3 trillade in idag
Jag gillar verkligen Para Military 2 med sin compression lock så jag var tvungen att testa "lillebror". Nu är det ju bara några timmar jag haft den i handen men mina initiala intryck är att den verkligen är en pm2 till fullo anpassad till en mindre storlek utan att kompromissa med känsla, handhavande och funktion. Jag har inte så stora händer så formatet passar mig mycket bra.
Så här initialt så får den stor tumme upp om man letar något som pm2 men vill ha ett mer EDC-vänligt format.