• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Knivtokarnas egen hörna.

Det känns skönt när man hittat rätt, denna är nog perfekt....

4173DC2F-E0A0-43F4-843C-BE13A199FD60.jpeg
Snygg, var säljer de såna?

Den här trillade in igår. Liten trevlig sak, men den var ganska så plastig:(
image.jpg
image.jpg
Spyderco Dragonfly
Jag tokgillar min! Tycker känslan i materialet är mysig. Känns inte alls så plastigt trots att det är plast. Inte hittat din borttappade kniv? Benchmade frågade du också om och de får lite skit för sin kvalitetskontroll. Ffa från Nick shabazz

Jag tokgillar min! Tycker känslan i materialet är mysig. Känns inte alls så plastigt trots att det är plast. Inte hittat din borttappade kniv? Benchmade frågade du också om och de får lite skit för sin kvalitetskontroll. Ffa från Nick shabazz
Nu efter ha använt kniven dagligen så måste jag hålla med dig om att det är en väldig trevlig kniv. Tyvärr så har jag inte hittat den borttappade kniven och lär aldrig göra det.... men jag nöjd ändå för jag har min dragonfly

Första damascuskniv. Med 37 lager stål så får man hoppas att det håller ett tag iaf. Förra trotjänaren vek sig något när någon i mitt kök använde den för att klyva ben... :facepalm:
Nåja, det gav mig ett skäl till att köpa nytt. ;)

Superskarp, som förväntat. Och bjuder på noll motstånd när man ska jobba och förbereda mat. Älskar man när bra verktyg gör jobbet lätt för en? Gillar även det råa utseendet med hamrandet längs hela kniven.
83E3D807-B7FB-4DF6-8372-EFC24907F8C4.jpeg

Yaxell Zen Nakiri, grönsakskniven. Men funkar enligt mig till det mesta.

Hej tokar!

Bläddrat i den här tråden ett tag. Riktigt fina knivar bland klocksnackare. :)

Nån som har/har haft en benchmade balisong?

Tillbaka
Topp