Snygg, var säljer de såna?Det känns skönt när man hittat rätt, denna är nog perfekt....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, var säljer de såna?Det känns skönt när man hittat rätt, denna är nog perfekt....
![]()
Snygg, var säljer de såna?
Förstod det, surfade runt lite o de verkar halvknepiga att få tag på. Men den var ruskigt jäkla fin.Du får leta beggade, säjs på knifesshipsfree men dör släpper dom små batches väldigt sällan, dock så släppte dom 500st av en ny modell förra veckan Delta Jack och dom sålde slut pp 5min....
Förstod det, surfade runt lite o de verkar halvknepiga att få tag på. Men den var ruskigt jäkla fin.
Vilket hantverk! Snyggt!Blev en ny handgjord bushcraftkniv idag på julmarknaden i Grisslehamn, mkt nöjd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilket hantverk! Snyggt!
Törs man använda den eller klassar den in som hyllvärmare deluxe?
Vad fasen gör ni med alla knivar...![]()
Haha!! Fan va bra, så är det.
Den där var ju riktigt fräck! Aldrig sett förut, så ursäkta en novis; att ha runt halsen eller? Vill till att knoppen inte poppar ur handtaget.Här kommer en Randall Triathlete
![]()
![]()
![]()
Jag tokgillar min! Tycker känslan i materialet är mysig. Känns inte alls så plastigt trots att det är plast. Inte hittat din borttappade kniv? Benchmade frågade du också om och de får lite skit för sin kvalitetskontroll. Ffa från Nick shabazzDen här trillade in igår. Liten trevlig sak, men den var ganska så plastig![]()
Spyderco Dragonfly![]()
Nu efter ha använt kniven dagligen så måste jag hålla med dig om att det är en väldig trevlig kniv. Tyvärr så har jag inte hittat den borttappade kniven och lär aldrig göra det.... men jag nöjd ändå för jag har min dragonflyJag tokgillar min! Tycker känslan i materialet är mysig. Känns inte alls så plastigt trots att det är plast. Inte hittat din borttappade kniv? Benchmade frågade du också om och de får lite skit för sin kvalitetskontroll. Ffa från Nick shabazz
Så jävla bra den där, några youtube senare och en är beställdNy kniv idag...
En Spyderco Lil Nilakka, deras första ’flash batch’ Riktigt nöjd...
![]()
Fantastisk den där!En kniv av Bengt Olof Tallroth.![]()