hammersmashed
Silver
Fick hem en blå Bugout idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Recensiooooooon!Fick hem en blå Bugout idag.
![]()
F1-foto-fredag idag?Trevlig kniv, får lägga upp min gamla trotjänare F1an någon dag. Inte riktigt lika fin.
Nice, en riktig slitvarg.F1-foto-fredag idag?
![]()
Jupp, den har varit med ett tag och gjort det mesta. Kanske den perfekta allroundkniven. Har en till trotjänare, som faktiskt käkar F1-or till frukost när det gäller stryktålighet.Nice, en riktig slitvarg.
Ny amerikan kom idag.![]()
Bra skit, ser ut att kanske behöva sig en ny eggVarit med i ur och skur. Tre missioner och nästan alltid i skogen. Sen 2000/01.
@Dixie @Model_Citizen
![]()
Äsch duger såsom i fred och krig.Bra skit, ser ut att kanske behöva sig en ny egg![]()
Bara lite långsammare...Äsch duger såsom i fred och krig.
Är som mig rutinerad, ärrad och lite slö men gör jobbet.
Cool bladform - vad är det för någon?
StabilKöpte mig en provkniv i köket.
Vass som satan, åtminstone till en början.
![]()
Köpte mig en provkniv i köket.
![]()
Köpte mig en provkniv i köket.
![]()
Denna var slipad "från fabrik" så jag har inte gjort något med den själv. Annars brukar jag köra med diamant bryne (fin och finare)Nice! Vad är det? Slipar du själv?
Påminner om min. Var är din ifrån?
![]()
Vackert!Mycket kärlek i den här![]()
Yes, sugen på en ny Northwoods jag med...Mycket kärlek i den här![]()
Förstår dig, någon särskild du är ute efter?Yes, sugen på en ny Northwoods jag med...
Förstår dig, någon särskild du är ute efter?
Jag väntar in en Signal Jack från senaste släppet på posten, men sedan är det köpstopp.
![]()
..förutsatt att jag inte kommer över en Fayette![]()
Helt sjuk lineup du har där.. måste ha tagit ett tag att samla på sig? Används dom?Vet inte här är min nuvarande lineuo, gillar ju kamelben bäst, en Signal Jack vore kul men inte micarta eller trä, kanske någon i det icke politiska korrekta materialet elfenben...
![]()
![]()
Helt sjuk lineup du har där.. måste ha tagit ett tag att samla på sig? Används dom?
Förstår det, lite därför jag gillar micarta, så slipper man få ångest när dom används!Alla har fått ficktid, dock så är Deltan i röd micarta den Som används mest då det är den jag är minst rädd om, har dock inte kniv på mig så ofta så får väl medge att det mest är en samlarhobby...
Och, ja, det har tagit ett tag att få ihop samlingen ;-)
Noterar att du har två freemont, möjligen en för mycket?![]()