Passar bättre med japanen!Uthämtad... ruskigt trevligt finish på kolfiber sidorna. Nu är det bara det kära dilemmat, vilken klocka passar kniven
![]()
Swiss vs Japan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passar bättre med japanen!Uthämtad... ruskigt trevligt finish på kolfiber sidorna. Nu är det bara det kära dilemmat, vilken klocka passar kniven
![]()
Swiss vs Japan
![]()
Såna där är coola. CRKT har en liknande variant också.
![]()
Jag har en, riktigt bra schwung i flippen...Ooo, vilken syl![]()
Hade faktiskt glömt bort den där. Men nu vart man ju lite sugen.Jag har en, riktigt bra schwung i flippen...
Det gör nog det mestaPassar bättre med japanen!
Har hela setet hemma i köket, supernöjd
- Morakniv Classic 1891 Kockkniv 22 cm
- Morakniv Classic 1891 Allkniv 13 cm
![]()
Spanjorerna har en lång knivtradition och gör ofta helt okej knivar. Vanligt med Svenskt Sandvik-stål, men Cudeman verkar använda även dyrare stål så det är säker inget fel på domÄr i Spanien och sprang på en trevlig fällkniv från det inhemska märket Cudeman. Aldrig hört talas om tidigare, någon som har nån input?
Den här blev det http://cudeman.com/en/producto/sku-409-l/ Tyckte den va väldigt snygg, blir en bra skära-korv-kniv på jakten.Spanjorerna har en lång knivtradition och gör ofta helt okej knivar. Vanligt med Svenskt Sandvik-stål, men Cudeman verkar använda även dyrare stål så det är säker inget fel på domSer enligt hemsidan ut att ha en lång historia också...
Snyggt med olivträ i skaftet!Den här blev det http://cudeman.com/en/producto/sku-409-l/ Tyckte den va väldigt snygg, blir en bra skära-korv-kniv på jakten.
Snyggt med olivträ i skaftet!
Ja, det gav ökad SpanienkänslaSnyggt med olivträ i skaftet!
Det är ingen låsfunktion på bladet? Annars var det en stilig vardagskniv![]()
Funkar som det var tänkt
Tyvärr inteDet är ingen låsfunktion på bladet? Annars var det en stilig vardagskniv![]()
Nä, det var inte tyvärr, bara en funderingTyvärr inte
Det va jag som kände tyvärr, den blir ju inte lika mångsidig då. Tur att man har fler knivar i samlingen...Nä, det var inte tyvärr, bara en funderingMen den duger gott till Fuet
![]()
Bättre verktyg för sly ...Lite större än en kniv iofs men ja kör på denna när ja hugger sly etc. Nog för att man ser ut som en dåre men den är grymt bra om man slipar till den lite.
![]()
Trevligt blad. Ser ju nästan ny ut.
Svingammal, tagit hand om den ganska braTrevligt blad. Ser ju nästan ny ut.
Trevlig kniv, får lägga upp min gamla trotjänare F1an någon dag. Inte riktigt lika fin.Svingammal, tagit hand om den ganska bra
Köpte min 2003-2004 på shoppen på K3. Varit med på alla 6 missionerna och allt friluftslivTrevlig kniv, får lägga upp min gamla trotjänare F1an någon dag. Inte riktigt lika fin.