• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knut Gaddpassarounden, nu har den börjat!

Watch out

Cartier

Kanske den inte kommer fram till sin adressat?
karl-bertil-jonsson.jpg

 
Senast ändrad:

Sjobedan

Rolex
White side of Knut har fastnat hos mig lite för länge. Men hoppas att @Mykeys kan ta emot den 4e. Får be om ursäkt för att det har dragit ut på tiden.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag skickade klockan idag i stället för i måndags, på grund av diverse eventuella missförstånd angående tidigare brukare och mig. Jag förstod det så att han "skänkte" sin vecka till mig pga förhinder, men kom sedan på att jag kan ha fattat fel.
Jag tänker mig att @Banankontakt kan väl ha den en-och-en-halv vecka också, och så langar jag in till BCF som skämspeng?
 
B

Banankontakt

Guest
@Strindberg : lätt hänt att det blir missförstånd. Jag tycker det låter som en bra idé!
Då kommer jag också att skänka en slant till BCF som tack för bonusdagarna jag får med klockan :)


@Sjobedan & @Mykeys : hur går det med den vita Knutten?
 
B

Banankontakt

Guest
Bandbyte
Då bandet som satt på var något långt bytte jag till det ödlemönstrade.

Enkelt och smidigt med det iPhone-liknande verktyget!

image.jpg


Hittills har jag upptäckt:
- den är extremt lätt
- bristen på antireflex gör det svårt att ta bra kort (kanske inte så viktigt för gemene man dock)
 
Senast redigerad av en moderator:
B

Banankontakt

Guest
Jag har varit skeptisk till sekundvisaren innan jag fick klockan: jag var rädd att det skulle se totalt fel ut att den hoppade fram istället för flöt. Nu måste jag emellertid säga att jag är positivt överraskad!

(Fast det är inte bättre än riktiga varan... ;) )
 
Senast redigerad av en moderator:

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Efter många om och men så har jag fått skickat den idag... Ber ödmjukt om ursäkt för att det har dröjt så länge. (bortgång i familjen)
Jag lovar att bjuda alla som har fått vänta extra länge på knut på fika I Malmö eller om jag är I närheten...

Väl mött.

Ajdå, beklagar. :(
Ingen fara, var bara nyfiken på var den höll hus.
 
Topp