Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, den här tråden hade jag missat! Tack för en grym recension! Klart jag glömt Breitling både Skyracer och Endurance ProDuellrecension: Breitling Colt Skyracer VS Victorinox Inox Carbon
Komposit, rymdålderns material nr 1 eller "plastaskit" beroende på vem du frågar. Kvartsurverk, själslöst och tråkigt enligt vissa, optimalt enligt andra. Idag jämför jag två kompositklockor med kvartsurverk, två komponenter jag personligen tycker är optimalt till sommaren. Den ena modellen är...klocksnack.se
Den är riktigt fin den där! Riktigt snygg kombo på den där bilden med nato!Nu tog du ju upp denna i trådstarten i och för sig, men schyst klocka! Väger noll och ingenting. Ruskigt cool var den även om den inte fick stanna så länge hos mig
Saknar den ibland..
Tack den där AP'n är så jäkla fin och LW hade jag ju såklart koll på (men minnet sviker ju ibland ) då jag har en i stål har lagt till dessa i huvudinlägget nu
Grymt hehe, ja de tre första är ju helt utanför min budget men riktigt grymma Deep Blue har jag aldrig hört talas om, måste kika mer på denna G-Shock funkar ju alltid, har däremot aldrig testat Mudmaster, men det kanske man borde göra!?Dyrt….
Och budget:
Och min egen, iof inte helt i kolfiber men Mudmaster…
Grymt, den här tråden hade jag missat! Tack för en grym recension! Klart jag glömt Breitling både Skyracer och Endurance Pro
Snyggt, tack! Måste lägga upp dessa ocksåEn till BreitlingRecension: Breitling Avenger Hurricane
Bakgrund Bild från: http://forums.watchuseek.com/f39/breitling-navitimer-brief-history-most-famous-breitling-all-25057.html Denna gång backar vi bandet till 1952 (1954 enligt vissa källor) då Breitling i någon typ av samarbete med AOPA (Aircraft Owners and Pilots Association) lanserar första...klocksnack.se
Luminox har ju också hur många som helst.
Tack! Den ska såklart läggas till! Vill minnas att det diskuterades i Christopher Ward-tråden och jag blev sugen på den då. Riktigt clean tycker jagChristopher Ward C63 Colchester!
Den där lockade ju extremt!Christopher Ward C63 Colchester!
Tack! Den var fasiken fin!Squale T-183, åt det billigare hållet på skalan.
Tycker jag med, förvisso utan att ha testat själv. Finns även med blå detaljerTack! Den var fasiken fin!
Flertalet av dom som dykt upp här vill man ju ha sen är det väl endast någon enstaka som vore rimligt för en själv men man vill ju gärna prova innan köp och det är ju lite svårt att få tillTycker jag med, förvisso utan att ha testat själv. Finns även med blå detaljer
Jag har inte heller direkt fastnat för Formex, men denna gillar jag faktiskt! Den verkar ha en keramisk bezel om jag förstod det rätt? Riktigt fin! Tack för tipsetFormex Essence Leggera. Har aldrig fastnat för Formex, men många verkar verkligen älska märket! Coolt med det "fjädrande" caset för ökad komfort.
Jepp, man vill ha allt givetvisFlertalet av dom som dykt upp här vill man ju ha sen är det väl endast någon enstaka som vore rimligt för en själv men man vill ju gärna prova innan köp och det är ju lite svårt att få till
Spännande, kanske man måste testaJepp, man vill ha allt givetvis
Angående Squale så är det ett av få märken jag personligen skulle kunna köpa utan att prova. Skönare boetter får man leta efter, det vet nog alla som nån gång haft 1521, Matic osv på armen
Do it! Har konstigt nog inte sett någon här forumet heller så unikheten i sig blir ju ren bonusSpännande, kanske man måste testa
Grymt hehe, ja de tre första är ju helt utanför min budget men riktigt grymma Deep Blue har jag aldrig hört talas om, måste kika mer på denna G-Shock funkar ju alltid, har däremot aldrig testat Mudmaster, men det kanske man borde göra!?
Men vafasiken! Du har ingen till övers ?Deep blue sålde slut på typ 3 dagar. 189$ med 200m wr, Seiko nh-35 verk och tritium är ju ”rätt” bra
Kul! Men som du sa, rätt fula hehe! Men för 600kr hade jag ju köpt enJunghans har gjort en del mer eller mindre horribelt fula modeller i kolfiber. Tror dock att de utgått ur sortimentet nu.
Exempel:
Fan vilka fräcka ! Är det dina??? Hur känns dom?
Fan vilka fräcka ! Är det dina??? Hur känns dom?