• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Det är en Puccini (märket på den du har bild på)
Jag har en annan mod av denna 6 kort sen ett fack för någon sedel.
Sen Vezzano med 10 kort fack plus ett litet fack för sedel. Dessa 2 Är ovanligt fina.
jaja det finns en massa mod av kort hållare
Titta på Wallet Street finns på vissa bensinstationer ganska lågt pris.
Dom jag har fått har vart helt okej kvalite (Tror dom har en som heter tumms upp)
//Simon

Tack!

Grymt bra kvalité på den i alla fall!
 

Bottega

Cartier
IMG_3517.PNG
Någon som vet vad denna kostar i svensk butik?

Ligger på kring 2000-2500:- beroende på materialval. Jag har köpt min i nappa blue kalvläder för 2200 för 7 år sen, daglig användning och börjar bli välanvänd nu. Återkommer på bilder. Tips är att kolla typ... på spanska hemsidan med europris, omvandla till kronor så vet du vad den kostar i butik hemma i Sverige.

I pund
http://uk.louisvuitton.com/eng-gb/products/pocket-organizer-monogram-eclipse-014391
 

addelito

Omega
2-Faktor
Ligger på kring 2000-2500:- beroende på materialval. Jag har köpt min i nappa blue kalvläder för 2200 för 7 år sen, daglig användning och börjar bli välanvänd nu. Återkommer på bilder. Tips är att kolla typ... på spanska hemsidan med europris, omvandla till kronor så vet du vad den kostar i butik hemma i Sverige.

I pund
http://uk.louisvuitton.com/eng-gb/products/pocket-organizer-monogram-eclipse-014391
Schysst, har velat ha en ett tag så får nog bli en sån snart! Tackar för hjälpen
 

par

Patek
2-Faktor
Klickade inte riktigt med färgen, så säljer för 155e+35efrakt+50kr porto dvs 1950kr.. Hojta till om någon vill ha den så skickar jag imorrn :)

f1.jpg
Bara så jag hänger med. Du klickade hem en för 155 + 35 euro men gillar inte färgen. Nu ska någon betala dig 50kr extra för portot istället för att beställa en själv 50kr billigare?(jag tar inte hänsyn till att du du även avrundar euro uppåt)
 

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Någon som vet vad LVs klassiska rutmönstrade korthållare kostar i svedala, på deras hemsida står det 205$ , betyder det 1600kr eller sveriges mått mätta 2500kr? HAHA
 
Topp