• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Thursday

Omega
2-Faktor
vad härligt, tack för svar.. får hoppas butiken har en sådan jag önskar i veckan då, hur är utbudet i sthlmsbutiken tro?
har både den vanliga och deras "pocket organizer". (se bild i ett av mina inlägg lite längre upp i denna tråd) Och rekommenderar den starkt över den klassiska. Tar knappt mer plats, men mycket mer utrymme för kort och trevligare att hantera.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
IMG_2231.JPG
 

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Blir så irriterad att LV i Sthlm inte hade några i smaken kvar, dom visste inte heller när det kommer in i lager igen.. herregud, en timmes väntetid för att bli nekad sitt planerade köp.. blev att gå med svansen mellan benen och helt ovetandes om när modellen kommer in igen.. *Suck
 
  • Like
Reactions: par

aleks

Aka Wi
2-Faktor
På jakt igen efter en vettig korthållare.
Inte FLP eller Mulberry (dåliga erfarenheter av båda, sömmar som släpper och gummikant som blir avskavd lätt).
YSL, Gucci, LV och Goyard är lite det jag funderar på. "Vanlig" korthållare är på gränsen till för litet men vill inte ha något för bulkigt heller (läs vanlig plånka)

Lite inne på en med dragkedja, typ:

1077047_1.jpg

1077047_3.jpg

172418M163010_1.jpg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
På jakt igen efter en vettig korthållare.
Inte FLP eller Mulberry (dåliga erfarenheter av båda, sömmar som släpper och gummikant som blir avskavd lätt).
YSL, Gucci, LV och Goyard är lite det jag funderar på. "Vanlig" korthållare är på gränsen till för litet men vill inte ha något för bulkigt heller (läs vanlig plånka)

Lite inne på en med dragkedja, typ:

1077047_1.jpg

1077047_3.jpg

172418M163010_1.jpg
image.jpeg

You're welcome.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
På jakt igen efter en vettig korthållare.
Inte FLP eller Mulberry (dåliga erfarenheter av båda, sömmar som släpper och gummikant som blir avskavd lätt).
YSL, Gucci, LV och Goyard är lite det jag funderar på. "Vanlig" korthållare är på gränsen till för litet men vill inte ha något för bulkigt heller (läs vanlig plånka)

Lite inne på en med dragkedja, typ:

1077047_1.jpg

1077047_3.jpg

172418M163010_1.jpg
Acne har jäkligt bra skulle jag säga, min tidigare har hållit i 5år och har mer kvar att ge. Härlig patina efter två år typ med.
 

Thursday

Omega
2-Faktor
På jakt igen efter en vettig korthållare.
Inte FLP eller Mulberry (dåliga erfarenheter av båda, sömmar som släpper och gummikant som blir avskavd lätt).
YSL, Gucci, LV och Goyard är lite det jag funderar på. "Vanlig" korthållare är på gränsen till för litet men vill inte ha något för bulkigt heller (läs vanlig plånka)

Lite inne på en med dragkedja, typ:

1077047_1.jpg

1077047_3.jpg

172418M163010_1.jpg

Fortsätter att rekommendera favoriten, LV pocket organizer.
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Slimmad, stilren och rymlig. Gillar du inte monogrammet så finns den såklart i damier cobalt, epi läder m.m också :)
 

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
På jakt igen efter en vettig korthållare.
Inte FLP eller Mulberry (dåliga erfarenheter av båda, sömmar som släpper och gummikant som blir avskavd lätt).
YSL, Gucci, LV och Goyard är lite det jag funderar på. "Vanlig" korthållare är på gränsen till för litet men vill inte ha något för bulkigt heller (läs vanlig plånka)

Lite inne på en med dragkedja, typ:

1077047_1.jpg

1077047_3.jpg

172418M163010_1.jpg


Kan tipsa om Bottega. Grym kvalitet.
https://www.mrporter.com/en-se/mens...cciato-leather-zipped-cardholder/885805?ppv=2
 
Topp