Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu strax ett år senare. Hur är kvaliten på LVn?Jag varvar mellan LV och Burberry. Båda funkar kanonbra
Grymt bra. Det orangea på framsidan har mörknat lite men i övrigt märks det knappt att den är användNu strax ett år senare. Hur är kvaliten på LVn?
Är sugen på att köpa en.
Nu strax ett år senare. Hur är kvaliten på LVn?
Är sugen på att köpa en.
Dra mig baklänges i gruset. Tre jävfla tuss? Du kan köpa en bättre begagnad bil för den pengen.Kom på att grannen är i Paris så jag passade på att be henne köpa en grön korthållare. Letat här i Genève men Goyard är ju som de är... Verkar ha höjt priserna. 250 euro för svart och 325 euro för resterande färger.
Enligt Goyard tillverkas den gröna i en liten produktion, sånt gillar jag... Speciellt när det är min favoritfärg
Gillar skydden vid de utsatta hörnenLite småsugen på en Cartier. Nån som har nåt att säga om dom?
Håller med! Gillar ju Cartier till att börja med, men dom små hörnskydden är ju ett plus. Både snyggt och praktiskt!Gillar skydden vid de utsatta hörnen
Maila så får man allt, tror det blir 175-190€ ink. Frakt. Avråder dock FLP.Ang. Fauré le page, kan man hitta en katalog någonstans? Är sugen på en korthållare men vill se vilka färger som finns och få pris
Den här bilden fick jag skickad till mig från FLP.Ang. Fauré le page, kan man hitta en katalog någonstans? Är sugen på en korthållare men vill se vilka färger som finns och få pris
Vilket är synd. Jag gillar verkligen mönstringen även om jag nu gillar att ha mer diskreta saker.FLP är skräp för pengen
Pistolhölster, bra att ha ju.På tal om FLP.....får mig att kräkas...
Hur tänker man år 2018?
Helt klart snygga grejerVilket är synd. Jag gillar verkligen mönstringen även om jag nu gillar att ha mer diskreta saker.
Varför skulle man inte kunna tillverka ett pistolhölster? Speciellt med tanke på att flp började med att göra hölster och andra vapenskydd.På tal om FLP.....får mig att kräkas...
Hur tänker man år 2018?
Klart man kan och måste vara eftertraktat i Texas. Men varken snyggt (påminner om öststats modeller) eller coolt år 2018.Varför skulle man inte kunna tillverka ett pistolhölster? Speciellt med tanke på att flp började med att göra hölster och andra vapenskydd.
På tal om FLP.....får mig att kräkas...
Hur tänker man år 2018?
Nu pratar vi om en väska/korthållare som kleti och pleti ska springa med på stan.Det är deras ursprungliga produkt, på samma sätt som Hermes fortfarande tillhandahåller sadlar och sånt jox till hästar även om försäljningen nog är minimal jmf med det som ligger mer i tiden just nu
Ja det kanske gör att färre snutar slutarNu pratar vi om en väska/korthållare som kleti och pleti ska springa med på stan.
Att sälja utrusning till krigsindustri/jägare/säkerhetsföretag det har jag inga synpunkter om. Hopps vi kan se svenska poliser springa med en sån.