• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Hittade en fin på NK nu när jag besöker huvudstaden, min andra Mulberry. Hade en Goyard som tyvärr inte höll måttet.

IMG_1233.JPG

7EDDDBE6-1396-429E-ABA2-291CEFF67DDC.jpeg

Fan.. @aleks

Fårse om jag pallar reklamera eller bara limmar själv. Inte så farligt än så länge, ingen aning om hur det skedde dock

Fan.. @aleks

Fårse om jag pallar reklamera eller bara limmar själv. Inte så farligt än så länge, ingen aning om hur det skedde dock
Samma har hänt för mig. Anordnade ett gruppköp i somras varav 2 av 4 ska reklameras nu pga liknande omständigheter som dig. Sjukt omständigt men FP var väldigt till mötegående i första mailkontakten men nu har de varit M.I.A i 1 vecka...

Samma har hänt för mig. Anordnade ett gruppköp i somras varav 2 av 4 ska reklameras nu pga liknande omständigheter som dig. Sjukt omständigt men FP var väldigt till mötegående i första mailkontakten men nu har de varit M.I.A i 1 vecka...

Riktigt illa. Man förväntar sig helt klart mer kvalitet än så till de priset. Hoppas att de bara var måndagsexemplar.

Fan.. @aleks

exakt samma på min och även min sambos.
skickade tillbaka dom till Frankrike och dom kom tillbaka nu i dagarna. tog ungefär 2 månader för dom att laga.
frakten ner får man betala själv sen står dom för resten

Är inte frågan om måndagsexemplar imo när det är så vanligt, vi är tydligen flera drabbade på forumet t.ex.

Låter onekligen så. Pinsamt att inte ha bättre kvalitet till de priset.

exakt samma på min och även min sambos.
skickade tillbaka dom till Frankrike och dom kom tillbaka nu i dagarna. tog ungefär 2 månader för dom att laga.
frakten ner får man betala själv sen står dom för resten

Det låter ju knappast som att det är servicen man betalar för heller.

Har haft min i drygt 1,5 år nu tror jag och den har precis börjat släppa i mittenfacket och lite slitage på mönstret men det är svårt att undvika. Har dock haft 9-10 kort i så tror mer att det är självförvållat. Mina kanter är slitna men inte trasiga. Trist dock att så många haft problem med sina

Har haft min i drygt 1,5 år nu tror jag och den har precis börjat släppa i mittenfacket och lite slitage på mönstret men det är svårt att undvika. Har dock haft 9-10 kort i så tror mer att det är självförvållat. Mina kanter är slitna men inte trasiga. Trist dock att så många haft problem med sina
Blev den inte rätt töjd av att ha haft 9-10 kort i?

Så får det när alla ska posera och köpa dyra korthållare bara för att hänga med resten av flocken. Köp en från ngn jag såg sålde på forumets köp och sälj för 100kr lär du få mer bang for the buck istället. Dock kommer du inte kunna flasha med märket

Så får det när alla ska posera och köpa dyra korthållare bara för att hänga med resten av flocken. Köp en från ngn jag såg sålde på forumets köp och sälj för 100kr lär du få mer bang for the buck istället. Dock kommer du inte kunna flasha med märket
Har köpt en sån där 100 kronors från Köp & Sälj, superbra, använder den mer än de ”dyra” jag har. Snygg är den också...

Hm, den Mulberry som jag kikat ut var visst slut nu. Vad ska man ha då? Vill inte ha LV, FLP eller Goyard. Valextra som jag länkade tidigare var jag pepp på men den är för bred tyvärr.

Bottega Veneta verkar tyvärr köra samma konstruktion som övriga med limmade kanter. Riktigt snygga annars.
bottega-veneta-blue-intrecciato-wovenleather-card-holder-product-1-16034667-036939108.jpeg

Paul smith hade några snygga med
paul-smith-no.9---black-leather-card-holder-with-multi-coloured-card-slots_1.jpg

aupd-5323-w926-79.jpg

Senast ändrad:
Vad ska man ha då? Vill inte ha LV, FLP eller Goyard. Valextra som jag länkade tidigare var jag pepp på men den är för bred tyvärr. Bottega Veneta verkar tyvärr köra samma konstruktion som övriga med limmade kanter. Riktigt snygga annars.
Missa inte heller det "svenska" alternativet:
https://www.palmgrens.se/sv/search?q=kort
Det ni kan tänka på när ni letar (på nätet eller i butik) är att både
visitkort = business card
och kreditkort = credit card
har i princip samma storlek och därmed kan "hållare" för det ena användas till det andra.
kortfodral-orange.jpeg

Min andra Mulberry som sagt. Så här ser den ut 4 månader efter inköp, och då har jag den ständigt i bakfickan.
Reflektionerna i bilden gör att den ser bulligare ut än vad den är.

Mycket nöjd!

F1F19F77-F5E6-4480-9D44-43AA5107003B.jpeg

Tillbaka
Topp