almeyero
Silver
Den såg lite trött ut. Varför inte köpa en ny ifrån butik istället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo jag märkte att den var trött nu när jag väl fick den. Jag har redan fått hem den, köpt av forummedlem. Är den äkta?Den såg lite trött ut. Varför inte köpa en ny ifrån butik istället?
Tack!
Den dubbla sömmen ser ju inte PRO ut.. taffligt lagad?Tack!
Ingen annan som kan hjälpa mig lite på traven?
Tack!
Ingen annan som kan hjälpa mig lite på traven?
Kan vara så tyvärr...Den dubbla sömmen ser ju inte PRO ut.. taffligt lagad?
Hur mycket betalade du? Den är ju sliten och med skumma sömmar. Även om den är äkta kommer du troligtvis inte vara nöjd? Lämna tillbaka den och köp en ny istället, alternativt en bättre begagnad.
Om du bor nära någon butik kan du väl gå in och höra vad dom säger?Kan vara så tyvärr...
Precis, jag betalade 1000kr. Får ta ett snack med säljaren. Väldigt trevlig kille
Om du bor nära någon butik kan du väl gå in och höra vad dom säger?
Har en likadan och den ser då väldigt mycket bättre ut i sömmar och finish. Hoppas det löser sig för dig!
Genuin. Rutorna är symmetriska, och kan se deras "Cross Calf Leather lining" på kanterna. Dessa "ovanliga" modeller fakeas inte ofta, jämfört med den vanliga korthållarmodellen. Även lådan stämmer överens, och tyder på inköp för 2-5 år sedan.
Jo jag märkte att den var trött nu när jag väl fick den. Jag har redan fått hem den, köpt av forummedlem. Är den äkta?
Har haft två olika korthållare. Båda har gått sönder inom halvåret.Faure le page, är det schysst?
+1Har haft två olika korthållare. Båda har gått sönder inom halvåret.
Dom lagar det gratis men frakten till Paris får du betala och så tar det 2-3 månader.
Men fina är dom
Tråkigt..+1
Gick lite snabbare för mig med reparation dock.
Men har även haft 2st som gått sönder inom ett halvår. Lägg pengarna på annat
Iprincip som ny fortfarande efter ett halvår. Lite slitning på baksidan som ligger mot låret i byxorna och jag blippar även SL kortet med den sidan, annars top, och då trycker jag ned den i en ficka-i-fickan allt som oftast i mina chinos vilket egentligen borde öka slitaget.
Sömmar etc vid mittenfacket ok?Iprincip som ny fortfarande efter ett halvår. Lite slitning på baksidan som ligger mot låret i byxorna och jag blippar även SL kortet med den sidan, annars top, och då trycker jag ned den i en ficka-i-fickan allt som oftast i mina chinos vilket egentligen borde öka slitaget.
Yes, nej inget alls. Kan tillägga att jag bara har 4 kort i den och några enstaka sedlar i mittenfacket.Sömmar etc vid mittenfacket ok?
Inget slitage på gummikanten runt om?
Soft. Hade 5 kort i min men både gummit och sömmarna började ge upp efter dryga halvåretYes, nej inget alls. Kan tillägga att jag bara har 4 kort i den och några enstaka sedlar i mittenfacket.
Samma som dig. Sömmarna gav upp redan efter 2 månader. De skickar gärna en ny men har haft orken/tiden att hålla på skicka iväg den än.Soft. Hade 5 kort i min men både gummit och sömmarna började ge upp efter dryga halvåret
Snyggt, vart hittade du den?Spontanköp igår.
ABCDSnyggt, vart hittade du den?
Tack man. 2600!Väldigt snygg och helt klart det vassaste i denna tråden. Vad landade priset på?