Köpte den här i New York, precis lagom stökig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till ett bra köp dåSuck.. Såg din nyckelring ihop med korthållaren så.. Ja det var bara att slanta upp. Sorry, ingen korthållare men men...
Kör också en pocket organizer från LV. Mycket får plats och den är trots detta ganska slim. Jag har haft min i några år nu och den har hållt bra. Dessutom matchar den med min nyckelring.
Under sommaren/när jag är i varmare länder kör jag med en korthållare från Goyard (i den vanliga klassiska färgen) för att slimma till det ännu mer.
Snyggt!
Vad är det för mastercard/bank?
Aldrig sett förut och då har jag varit igenom dom flesta
Revolut, inriktade på cryptovalutor. Snyggt metallkort men synd på "Toys R us" loggan.
http://www.cityam.com/261666/revoluts-metal-card-offers-customers-cryptocurrency
Generöst med en Tudor i julklappFick denna i julklapp
Någon som har bra tips på en korthållare som bara håller typ två kort?
Vill ha en som man kan ha i innerfickan på kavajen utan att förstöra silhuetten med kavajen stängd. Räcker med plats för betalkort och körkort, fler kort är bara överflödiga. Tanken är alltså att få den så tunn som det bara går.
Aha får testa det då. Tack för tipset!Mullbery's korthållare för 6 kort med mittfack är superplatt om du bara har två kort i, ingen som syns på fallet av kavajen eller emot bröstet.
Jag brukar dock köra lösa kort i fickan när jag bara har ett par stycken i kavajen
Mitt nöje! Tokfin var den, något mörkare röd än vad man fångar på bild. PerfektJag slog till med en ny korthållare ifrån LV.
Stort tack till @Åskviggen för hjälp med inköp och frakt i bästa KS anda
Hur många kort får du plats med i den?Spontnköpte ny plånbok på Naturkompniet, mycket nöjd...
Har också en sådan sedan ett år tillbaks och den ser knappt använd ut trots att jag använt den varje dag. Riktigt bra kvalite.Känns väldigt bra! Rekommenderas
Vill ha en som man kan ha i innerfickan på kavajen utan att förstöra silhuetten med kavajen stängd. Räcker med plats för betalkort och körkort, fler kort är bara överflödiga. Tanken är alltså att få den så tunn som det bara går.
Snygg!Jag är ute efter samma sak, 1 till 2 kort. Jag kommer köpa den här Hermes korthållaren. Korten skjuts fram med hjälp av knappen.
Det var ju en idé. Tack för tipsetJag är ute efter samma sak, 1 till 2 kort. Jag kommer köpa den här Hermes korthållaren. Korten skjuts fram med hjälp av knappen.
@masterkiller är väldigt sugen på en sån korthållare men nyfiken på hur många kort man kan få i? Skulle uppskatta om du testat o vet ? eller kanske tröttnat på din o vill säljaHur många kort får du plats med i den?
@masterkiller är väldigt sugen på en sån korthållare men nyfiken på hur många kort man kan få i? Skulle uppskatta om du testat o vet ?
eller kanske tröttnat på din o vill sälja
Slimmare än det här går väl knappt? Och så slipper ni bekymra er över knappen. Sjukt dyr, dock.Jag är ute efter samma sak, 1 till 2 kort. Jag kommer köpa den här Hermes korthållaren. Korten skjuts fram med hjälp av knappen.
Tack för tipset, men ja det är lite väl överpris för vad man får.Slimmare än det här går väl knappt? Och så slipper ni bekymra er över knappen. Sjukt dyr, dock.
https://www.hermes.com/se/en/product/manhattan-card-holder-H074369CAAG/
I like! Vad är det för märke?
Secrid korthållare 599krsjukt nöjd! Fin kvalité, har hållit genom 3 tvättmaskiner, ur o skur, skyddar mot skimmning. Köpte min för 4år sedan, den har väl sett sina bästa dagar men har varit fylld med både grus o damm och funkar än idag! Köper jag en ny plånbok så blir det helt klart en till sånhär