Nickhanhar
Basic
Jaha, inte måndags exemplar då?Har en sådan ”dubbel”
Korten börjar trilla ut och sitter löst.
Inte så imponerad längre.
Vill ha något vettigare med samtidigt något som klarar en massa kort (minimum 7stk)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, inte måndags exemplar då?Har en sådan ”dubbel”
Korten börjar trilla ut och sitter löst.
Inte så imponerad längre.
Vill ha något vettigare med samtidigt något som klarar en massa kort (minimum 7stk)
Jaha, inte måndags exemplar då?
Kikat på Tom ford ? ... de har grymt fina korthållare i zip around modell.. även burberry har en del fina.Min gamla börjar ge upp och jag är ute efter en ny lite ''roligare'' korthållare. Gärna lite färg eller mönster som rymmer MAX 4-5 kort. Kikat lite på LV men allt är slut online och har ingen butik i närheten... Mulberry är ju vassa men inte så roliga. Goyard, gucci, hermes? Bottega Veneta har jag haft en som jag var sjukt nöjd med men skulle vilja testa något nytt. Vad ska jag köpa och VAR är nog den stora frågan?
Min gamla börjar ge upp och jag är ute efter en ny lite ''roligare'' korthållare. Gärna lite färg eller mönster som rymmer MAX 4-5 kort. Kikat lite på LV men allt är slut online och har ingen butik i närheten... Mulberry är ju vassa men inte så roliga. Goyard, gucci, hermes? Bottega Veneta har jag haft en som jag var sjukt nöjd med men skulle vilja testa något nytt. Vad ska jag köpa och VAR är nog den stora frågan?
Finns en uppsjö.. Jag använder en klassisk LV, funkar kanon.Vilken korthållare för 6 kort?
Finns en uppsjö.. Jag använder en klassisk LV, funkar kanon.
LV pocket organizerVilken korthållare för 6 kort?
Har du tillverkat den själv?
Ja den har jag tillverkat själv.Har du tillverkat den själv?
Trevligt att ses och kul att du gillar korthållaren!Hämtade just nya hållare, mkt nöjd och kul med lax som materialval!!
För hur många kort?
Det är ju 3 kort fack på den där. Sen ett större i mitten. Det gör ju även att få ner flera i samma fack. Går även göra baksidan som framsidan så det blir 4 fack för kort och ett i mitten, om man vill ha just denna verision.För hur många kort?
Jag behöver en för måååånga kort men som ändå är så kompakt som möjligt...
Mkt trevligt och tack för hjälpen!!!Trevligt att ses och kul att du gillar korthållaren!
Hur har jag kunnat missat den här tråden!?
Jag har en gammal trotjänare från Tiger of Sweden med två kortfack på vardera sida som jag för tillfället lyckas klämma ned 11 kort i. Är rädd för den dagen den ger upp då jag hittills i mitt sökande inte hittat någon motsvarande (i antal kort fast den är så kompakt).
Ja, det kanske får bli så, men som ni ser så är den verkligen inte så stor som det kanske låter:Du får köra sån pärm man hade för hockeybilderna.
Hur många fack är det i den? Tappade bort min korthållare från FLP men är sugen på en vikt nuKunde inte komma hem tomhänt från Paris
Tråkigt! Totalt 3 kort fack, 3 övriga fack, totalt 6.Hur många fack är det i den? Tappade bort min korthållare från FLP men är sugen på en vikt nu
Hur ser de "övriga" ut? Låter ju nästan som att korthållaren har mer plats om man bara kör kortTråkigt! Totalt 3 kort fack, 3 övriga fack, totalt 6.
Du har ju två ”större” fack när du viker upp den på respektive sida och på ena sidan sitter även de tre specifika facken för kort (de du använder mest) vidare är det ett fack på utsidan.Hur ser de "övriga" ut? Låter ju nästan som att korthållaren har mer plats om man bara kör kort