Bonumm
Silver
2400kr var ju inte så dyrt.Köpte den i Gucci butik i London, ca 2400 kr. Men går lika bra att beställa online på Guccis hemsida (beställde en halsduk online som julklapp och den kom fram från Italien på 2 dagar).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2400kr var ju inte så dyrt.Köpte den i Gucci butik i London, ca 2400 kr. Men går lika bra att beställa online på Guccis hemsida (beställde en halsduk online som julklapp och den kom fram från Italien på 2 dagar).
Den ser ut som ny, men det beror mest på den inte följer med ut lika ofta nu när man kör Apple PayDå får man äntligen vara med i korthållar-tråden:
(och orm-klubben, finns ngra till sen tidigare i tråden tror jag)
Tror @KenKun var först ut här, håller din fortfarande ihop? Och är canvas trycket fortfarande fräscht?
Efter lite väntan på paketet så dök det äntligen upp
4000 SEK enligt inlägg #965Vad ligger Goyards korthållare på nu?
tack, hade missat!4000 SEK enligt inlägg #965
Ja, med frakten som kostar 450kr typ. Så det blev precis 4000kr för mig.4000 SEK enligt inlägg #965
Den kom ganska fort till Sverige, tog någon dag bara. Sedan så strulade det sig med utkörning häruppe i södra Norrland. Så jag tror det tog ca 2v totalt. Hade det inte strulat så hade det gått på en vecka. Bor man i en större stad så går det fortare. Men de var jäkligt serviceminded ifrån Goyard, de ringde och stämde av hur det låg till.Grymt. Precis tråden jag letade efter.
Den hur lång tid tog det att få hem den?
Du menar en Apple Mahsafe WalletKöpte en FLP i höstas, men nu på senare tid har jag lämnat korthållaren hemma varje dag då Apple Pay funkar så smidigt, samt Freja E-id. Lite tråkigt tycker jag men väldigt väldigt smidigt.
Funderar på att köpa en liten korthållare man klistrar på mobilskalet där jag kan ha körkort (även om jag förutsätter att Freja E-id skall funka för alla vanliga situationer i Sverige, t.o.m. om man skulle bli stannad av polisen), samt AMEX-kortet då många butiker tar emot kortet men ej ”blippandet” så att säga.
Fungerar den även med skal?Du menar en Apple Mahsafe Wallet
Slipper du klistra.
Ja, åtminstone Apples egna. Inte det genomskinliga.Fungerar den även med skal?
Ja jag funderar på lite olika alternativ, men eftersom de är magneter i de skalen är den lite bulkigareDu menar en Apple Mahsafe Wallet
Slipper du klistra.
Ja, med frakten som kostar 450kr typ. Så det blev precis 4000kr för mig.
Den kom ganska fort till Sverige, tog någon dag bara. Sedan så strulade det sig med utkörning häruppe i södra Norrland. Så jag tror det tog ca 2v totalt. Hade det inte strulat så hade det gått på en vecka. Bor man i en större stad så går det fortare. Men de var jäkligt serviceminded ifrån Goyard, de ringde och stämde av hur det låg till.
Den där FLP portföljen är numera välrest, nog besökt 30 länderSom refens för tråden var det mycket billigare på Goyard 2016 när jag köpte dessa.
Korthållarna kostade 1800-1900kr...
Min FLP håller fortfarande.
Det var bättre förr
Den där FLP portföljen är numera välrest, nog besökt 30 länder
För att hålla till on topic, min FLP korthållare har också fått utstå 6 års misshandel och ser fortfarande fin ut.
En sådan i mörkbrun beställde jag direkt!Blir ju våldsamt sugen på ny efter att ha läst i tråden, men sen klämmer jag på den jag har - som kostade 195:- och tycker den är rätt nice ändå.
Målerås läder.