Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft min Mulberry i ~4 år, grymt nöjd med kvaliteten. Ligger i fickan i princip varje dag.
Vet att vissa pratat om släpp i sömmar etc men min har inte minsta tendens till det.
Tack då blir det en sån! Kke en till mig också.. Hmm...Min har dryga 7 år på nacken har bara släppt lite i ena hörnet. Men annars håller den ihop ganska bra.
Var ju ganska snygg faktiskt! Vill för visso ha, plats med fler kort men lite skillnad i pris
Rätt dyr? Står 199kr när jag följer länken?
Jag överväger inte den för 9k, bara för att vara tydlig199kr är priset efter rean, ordinarie var 499kr. Själv tycker jag 199kr är lagom för en korthållare, att ens överväga en korthållare för 9000 kr tyder enbart på att man har för mycket pengar för ens eget bästa.
Nej, det tyder på att andrahandsvärdet är högt199kr är priset efter rean, ordinarie var 499kr. Själv tycker jag 199kr är lagom för en korthållare, att ens överväga en korthållare för 9000 kr tyder enbart på att man har för mycket pengar för ens eget bästa.
Hej allihopa .
Jag har gjort några stycken till familjen o mig själv . Det blev helt ok
Tackar tackarUnikt och snyggt, skulle lätt välja denna före random massproducerade Goyard, LV och Hermes.
Den med dödskallen var häftig!Tackar tackar
Snyggt!Hej allihopa .
Jag har gjort några stycken till familjen o mig själv . Det blev helt ok
5 år gammal om 1v, håller än. Bra skit.Beställde en mörkblå-ish, nöjd.
Tackar.Snyggt!
Har länge tänkt att börja med läderarbete.
Var inhandlar du lädret?
Tackar.
Jag har köpt från Tärnsjö garveri eller TjäderLäder eller Skindhuset (danskt företag)
Lycka till
Stort tack skall du ha.Tackar.
Jag har köpt från Tärnsjö garveri eller TjäderLäder eller Skindhuset (danskt företag)
Lycka till
Bra valjag har haft min i 4-5 år. Använd varje dag, ser fortfarande som ny utFick precis hem min ”card wallet” från mulberry i färgen ”midnight” (mörkblå).
Knep den på rean för 1120kr ink frakt, vilket kändes väldigt prisvärt. Färgen verkar inte finnas kvar dock.
New Arrivals for Women | Designer Bags & Accessories | Mulberry
Mulberry's new arrivals for women showcase a contemporary selection of designer bags, small leather goods, knit scarfs, jewellery and more.www.mulberry.com
Tack! Kul att höra.Bra valjag har haft min i 4-5 år. Använd varje dag, ser fortfarande som ny ut
Jag har haft min Prada i över tjugo år, så hållbarheten är (var) det inget fel på. Det är först det senaste året som den börjat bli uppenbart sliten. Lite över budget (2,5k) och numera med metallogga, annars håller de stilen.Nån med erfarenhet av Montblancs korthållare? Snöat in på saffianoläder, och tycker att deras Sartorial korthållare ser riktigt trevlig ut.
Tips på andra korthållare i saffianoläder omkring samma prisklass, upp till ca 2000? Montblanc ligger bra i pris, 1655 kr.
Bra tips ändå. Prada "skapade" väl saffianolädret, så kan vara värt lite extraslantar med "originalet".Jag har haft min Prada i över tjugo år, så hållbarheten är (var) det inget fel på. Det är först det senaste året som den börjat bli uppenbart sliten. Lite över budget (2,5k) och numera med metallogga, annars håller de stilen.
Jag har haft min i över 5 år nu å är nöjd!Nån med erfarenhet av Montblancs korthållare? Snöat in på saffianoläder, och tycker att deras Sartorial korthållare ser riktigt trevlig ut.
Tips på andra korthållare i saffianoläder omkring samma prisklass, upp till ca 2000? Montblanc ligger bra i pris, 1655 kr.
Fan vad snygg den va med blått. Var köpte du den? Mvh DavidÄr tydligen inne i en blå period så det blev en sån här.
På nätet: https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/pocket-organiser-wallet-epi-nvprod2900067v#M80768Fan vad snygg den va med blått. Var köpte du den? Mvh David