• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

ScubaKing

Audemars
Vad ligger en Goyard på idag?

Sist jag såg dem så närmare 5000kr, vilket var 4500kr mer än vad jag var villig att betala för en bit skinn och sytråd.

Men jag tillhör heller verkligen inte målgruppen.

Men jag gillade den med Joakim Von Anka, Goyard. Som hittat för över 20.000kr.......:shifty:

aa.jpg
 
Senast ändrad:

-SC-

Omega
Pledge Member
Sist jag såg dem så närmare 5000kr, vilket var 4500kr mer än vad jag var villig att betala för en bit skinn och sytråd.

Men jag tillhör heller verkligen inte målgruppen.

Menar du vanliga korthållaren? Jäklar vad den har gått upp isf. Jag köpte min för typ €320 (vilket redan är lite mycket för en korthållare) för några år sedan, 2016 eller så.
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Senast ändrad:

Psykel

Patek
Köpte denna från Cartier häromdagen.
Svart utsida och Cartier-burgundy på insidan 🙂

Ursäkta dom fula bilderna, tog dom på en restaurang så ljuset var lite halvdåligt.
Ungefär lika stor och praktisk som min LV Pocket Organizer men eftersom lädret på denna är tunnare än LV's canvas blir den inte lika tjock när den är fylld med kort osv.

3D412146-7BF1-4D4D-8FF5-C2C738579CD7.jpeg
56EE43E5-297C-4C73-9350-E735F2AB0603.jpeg
Ruskigt fin! Är själv sugen på en Cartier, men osäker på modell. Den där kan ha seglat upp till toppen, då deras "simple card holder" bara har två fack.
 

johpe

Panerai
2-Faktor

-SC-

Omega
Pledge Member
Kul! Jag är riktigt nöjd med min.

Går tyvärr inte att köpa online, men går att lösa om du kontaktar dom på mail. Inte den smidigaste köpprocessen jag har varit med om, men dom svarat snabbt och är väldigt tillmötesgående 🙂
Svindyr frakt då också, eller minns jag fel? Har för mig att jag hörde det för något år sedan.
 

Bonumm

Panerai
Kul! Jag är riktigt nöjd med min.

Går tyvärr inte att köpa online, men går att lösa om du kontaktar dom på mail. Inte den smidigaste köpprocessen jag har varit med om, men dom svarat snabbt och är väldigt tillmötesgående 🙂
Hade nämligen för mig det jag också. Vet att några här på KS gjorde ett gruppköp när en var på plats i butik eller hur det nu var. Kanske dags för ett gruppköp igen.
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Svindyr frakt då också, eller minns jag fel? Har för mig att jag hörde det för något år sedan.
Hade nämligen för mig det jag också. Vet att några här på KS gjorde ett gruppköp när en var på plats i butik eller hur det nu var. Kanske dags för ett gruppköp igen.

Har också hört det, men tror frakten kom på 45 euro nu så inte så jätte farligt.
 

Bonumm

Panerai
Såg att det fanns butik i London. Blir att be en kompis som ska över på sportlovet att köpa en då. Ska kolla med butiken så den finns hemma bara.
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Hade nämligen för mig det jag också. Vet att några här på KS gjorde ett gruppköp när en var på plats i butik eller hur det nu var. Kanske dags för ett gruppköp igen.
Det är nog @Sthlm-Nicklas härliga gamla tråd 😍

 

Bonumm

Panerai
Det är nog @Sthlm-Nicklas härliga gamla tråd 😍

Ja, den var det ju. Underbar tråd!!
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Det är nog @Sthlm-Nicklas härliga gamla tråd 😍

Det var länge sen! Kul resa!
På den tiden gick det inte att köpa online alls!📈
 

kbw

Omega
2-Faktor
Någon i tråden som testat någon av dessa:



Hur är kvaliteten, håller de formen etc?
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Någon i tråden som testat någon av dessa:



Hur är kvaliteten, håller de formen etc?
Jag har hört någonstans att deras kanter inte håller superkvalité.
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Någon i tråden som testat någon av dessa:



Hur är kvaliteten, håller de formen etc?
Gå igenom tråden bakåt så finns det mycket info.
 

Bonumm

Panerai
Då får man äntligen vara med i korthållar-tråden:
1650959190587.png

(och orm-klubben, finns ngra till sen tidigare i tråden tror jag)

Tror @KenKun var först ut här, håller din fortfarande ihop? Och är canvas trycket fortfarande fräscht?
Snygg, vart köpte du denna, kostnad? Har precis slängt iväg ett mail till Goyard för en förfrågan på korthållare, får se när de svarar. De verkar inte så snabba direkt.
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Snygg, vart köpte du denna, kostnad? Har precis slängt iväg ett mail till Goyard för en förfrågan på korthållare, får se när de svarar. De verkar inte så snabba direkt.
Köpte den i Gucci butik i London, ca 2400 kr. Men går lika bra att beställa online på Guccis hemsida (beställde en halsduk online som julklapp och den kom fram från Italien på 2 dagar).
 
Topp