Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha inte direkt mycket sömn man får Var studerar du?
Vi har nollning fram till 16e September, överlevnad är långt ifrån garanterad.
Nollning till o med 9e, med aktiviteter vaaarje dag. Sjukt speccat schema. Får se hur det går
Första dagen på ekonomikum i Uppsala idag. Den första personen jag träffade hade en Daytona och när jag köpte kaffe så såg jag en Rolex GMT Pepsi...
Var det nån som hänger här?
Ekonomikum leverar rätt bra, aquanaut, röd sub och royal oak! Ganska bra pjäser hos studenter. Finns en drös vintage omegor också!
Ny SU-student här fast på DSV.Inga nya SU stunder här?!
Trevligt! Var hänger ni nördar? Stora campus?Ny SU-student här fast på DSV.
Inte sett några nämnvärda pjäser än men började igår måndag så förhoppningsvis dyker det upp i framtiden! Vore kul att stöta på någon annan KS-are på plugget.
Nää vi nördar håller till i Kista typ casioklockor än så länge men håller hoppet uppe! NÅN klocknörd måste ju finnas bland alla datanördar!Trevligt! Var hänger ni nördar? Stora campus?
Började idag, såg 2 rollar och en longines conquest
Jajuste! Äsch, någon finns det nog. Annars får du hojta till om du kommer till stora campus! :Nää vi nördar håller till i Kista typ casioklockor än så länge men håller hoppet uppe! NÅN klocknörd måste ju finnas bland alla datanördar!
Pluggar du där för tillfället?
Najs! Jag har precis börjat min master nuYes, kör Fek C nu!
Här. Fast på campus Norrköping. Flera Tag i klassen men inget mer än så..Inte sett en enda trevlig klocka sen jag började på LiU för två veckor sen. Vart är ni?!
Fattar, nice! Får hoppas det dyker upp några roliga med tidenHär. Fast på campus Norrköping. Flera Tag i klassen men inget mer än så..
Jag är I:are, går i trean! Var hänger du någonstans?Någon chalmerist här?
Jag är nollan på AJag är I:are, går i trean! Var hänger du någonstans?
Kul! Hojta om du vill snacka klockor något framöver, händer ibland att jag passerar dina kvarter.Jag är nollan på A
Ja fö fanNågon chalmerist här?
Är också på utbyte, fast i Paris. På gatorna verkar varenda kotte ha en Sub men trevliga klockor på skolan har jag inte sett någon, och då går jag ändå på en ganska posh skola. De yngre fransmännen verkar inte gilla dinkor helt enkelt..Antar att jag är relativt ensam på textilhögskolan? Har som bäst sett en 5711 i matsalen men det var en tveklös affärslunch, studenterna har inte mycket att ha Är för tillfället på utbyte i Nederländerna, inte sett något av intresse på skolan här heller...
Jaså!? Två år på ekonomikum och allt jag har sett är en massa Aquaterra quartz..Ekonomikum leverar rätt bra, aquanaut, röd sub och royal oak! Ganska bra pjäser hos studenter. Finns en drös vintage omegor också!
Nederländerna är totalt värdelöst från ett klockperspektiv, det är sällan, om ens det som man ser något lite mer spännande än Apple Watch (och då har jag ändå bott i Nederländerna i nästan tre år). Med det sagt så kan holländarna ibland lyckas och när de väl gör det är det ofta betydligt mer spännande klockor än någon Sub eller annat "alldagligt". Vill du se trevliga klockor som utbyteselev är din bästa chansning att börja leta bland utbytesstudenter från Tyskland, de är på något sätt överrepresenterade enligt vad jag har märktAntar att jag är relativt ensam på textilhögskolan? Har som bäst sett en 5711 i matsalen men det var en tveklös affärslunch, studenterna har inte mycket att ha Är för tillfället på utbyte i Nederländerna, inte sett något av intresse på skolan här heller...
Borås?Antar att jag är relativt ensam på textilhögskolan? Har som bäst sett en 5711 i matsalen men det var en tveklös affärslunch, studenterna har inte mycket att ha Är för tillfället på utbyte i Nederländerna, inte sett något av intresse på skolan här heller...
Nederländerna är totalt värdelöst från ett klockperspektiv, det är sällan, om ens det som man ser något lite mer spännande än Apple Watch (och då har jag ändå bott i Nederländerna i nästan tre år). Med det sagt så kan holländarna ibland lyckas och när de väl gör det är det ofta betydligt mer spännande klockor än någon Sub eller annat "alldagligt". Vill du se trevliga klockor som utbyteselev är din bästa chansning att börja leta bland utbytesstudenter från Tyskland, de är på något sätt överrepresenterade enligt vad jag har märkt
Kul att det finns andra som åtminstone vistas i Borås och omkring högskolan som gillar klockor hade tappat förhoppningarna om detNej bortsett från Schiphol är det riktigt torrt... Hjälper inte att jag bor i en gammal industristad heller, åk aldrig till Enschede Tyskar finns det gott om! Man borde ju tycka att en teknisk skola skulle ha lite intresserade studenter men jag hänger ju mest i textilbyggnaden...
Yes! Vanligtvis är jag där dagtid, bor i Göteborg och är för tillfället på utbyte i Nederländerna som sagt