Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha nja, Enschede är väl kanske inte överdrivet känt för att ha en bra klockscen, även om jag tror att Schapp & Citroen har en butik där va? Nej, tacka vet jag de traditionella, tokkonservativa universitetsstäderna...Nej bortsett från Schiphol är det riktigt torrt... Hjälper inte att jag bor i en gammal industristad heller, åk aldrig till EnschedeTyskar finns det gott om! Man borde ju tycka att en teknisk skola skulle ha lite intresserade studenter men jag hänger ju mest i textilbyggnaden...
Yes! Vanligtvis är jag där dagtid, bor i Göteborg och är för tillfället på utbyte i Nederländerna som sagt![]()
Blir ev. att jag pluggar i Växjö till våren. Någon som studerar där som kan ge tips på bra områden att bo i? Planerar att antagligen köpa en bostadsrätt.
Kul! Hade en kompis som pluggade där, han va nöjd!Blir studier i Växjö till våren. Skall bli riktigt kul!
Blir studier i Växjö till våren. Skall bli riktigt kul!
Kul! Är inne på mitt andra år i Växjö.Blir studier i Växjö till våren. Skall bli riktigt kul!
Upprop för Karnevalen imorgon, hoppas alla lundastudenter tar sig dit! Ni hittar mig i Tågmontern med en Pelagos på armen![]()
Rysningar i kroppen. Står du i kön nu?![]()
Lyckligtvis nej, är redan med sen flera månader tillbaka så ska försöka locka folk att välja TågetStår i en av montrarna hela dagen.
Halloj alla studenter i Lund. Sitter just nu med en riktigt tråkig köplats på AFB och söker lägenhet i Lund omgående. Har ni tips på vart man kan vända sig? Har tidigare bott på Ulrikedal och tappade min köplats efter flytten..
Välkommen till SU! Vad ska du plugga?Börjar på SU på måndag, hojta till om ni ser någon med en pam 560 på armen.
Du vill bara få upp dina posterVälkommen till SU! Vad ska du plugga?
![]()
Edit: såg nu att din kommentar var 1år gammal..![]()
Så jag kan komma åt köp&säljDu vill bara få upp dina poster![]()
Kolla med alla nationer, brukar vara lätt att få bostad på arkivet eftersom det är så dyrt
Välkommen till SU! Vad ska du plugga?
![]()
Välkommen till SU! Vad ska du plugga?
![]()
Inception haha![]()
Ses vi på föreläsningen imorgon![]()
![]()
Trots det, tror vi går samma kurs![]()
Haha!![]()
Usch, glad att man slipper makro nu, det var inte någon favvokurs..![]()
![]()
Trots det, tror vi går samma kurs![]()