• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Förenade Studenter - En tråd för alla oss som pluggar

N.M.O

Cartier
2-Faktor
Ja det känns som att Gant och Apple watch är överrepresenterat tyvärr. Antar att textilekonomerna har något på armen men jag läser inte med dem så har svårt att uttala mig där...
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Nej bortsett från Schiphol är det riktigt torrt... Hjälper inte att jag bor i en gammal industristad heller, åk aldrig till Enschede :banghead: Tyskar finns det gott om! Man borde ju tycka att en teknisk skola skulle ha lite intresserade studenter men jag hänger ju mest i textilbyggnaden...



Yes! Vanligtvis är jag där dagtid, bor i Göteborg och är för tillfället på utbyte i Nederländerna som sagt :)
Hahaha nja, Enschede är väl kanske inte överdrivet känt för att ha en bra klockscen, även om jag tror att Schapp & Citroen har en butik där va? Nej, tacka vet jag de traditionella, tokkonservativa universitetsstäderna...;)
 

LI0N

Panerai
Någon som pluggat på yrkeshögskola? Den svenska yrkeshögskolan verkar skilja sig rätt mycket från den finska. Är den bara skit eller får man faktiskt papper på något?
 

Almdudler

Omega
Halloj alla studenter i Lund. Sitter just nu med en riktigt tråkig köplats på AFB och söker lägenhet i Lund omgående. Har ni tips på vart man kan vända sig? Har tidigare bott på Ulrikedal och tappade min köplats efter flytten..
 

Hutti

Cartier
Halloj alla studenter i Lund. Sitter just nu med en riktigt tråkig köplats på AFB och söker lägenhet i Lund omgående. Har ni tips på vart man kan vända sig? Har tidigare bott på Ulrikedal och tappade min köplats efter flytten..

Kolla med alla nationer, brukar vara lätt att få bostad på arkivet eftersom det är så dyrt
 

Makkanxd

Rolex
Börjar på SU på måndag, hojta till om ni ser någon med en pam 560 på armen.
Välkommen till SU! Vad ska du plugga?
0FBA6E19-5BE5-48D7-95B2-E295CF1AB807.jpeg

Edit: såg nu att din kommentar var 1år gammal.. :angel:
 
Topp