• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trevlig fredag dårar 🥳
Screenshot_20210423_092255.jpg

Va, på riktigt!? Det var mycket ofiltrerad...avföring 🤮 Behöll ni bilen?
Kan ju säga att INGEN ville röra vid bilen, vare sig bärgare eller firman den efter tre dagar flyttades till..
Klassades som sanitär olägenhet/livsfarligt avfall....

Röret som gick av i taket ovanför bilen ligger på hatthyllan tillsammans med the shit som synes , så allt avloppsvatten från hela byggnaden hamnade i bilen..
Scandic Opalenhuset är inte sååå litet;)

Kan ju säga att INGEN ville röra vid bilen, vare sig bärgare eller firman den efter tre dagar flyttades till..

Röret som gick av i taket ovanför bilen ligger på hatthyllan tillsammans med the shit som synes , så allt avloppsvatten från hela byggnaden hamnade i bilen..
Fyfaan va äckligt! :doctor::depressed::baby::drowning:

Ugh,
Så jäkla typiskt att det är en själv som ska bli drabbad också, jag ser ingen annan bil med bajs på hatthyllan? 🤔
Vi säger så här, om vi hade bott på samma hotell vid tidpunkten så hade det varit min bil, garanterat! 😂

Ugh,
Så jäkla typiskt att det är en själv som ska bli drabbad också, jag ser ingen annan bil med bajs på hatthyllan? 🤔
Vi säger så här, om vi hade bott på samma hotell vid tidpunkten så hade det varit min bil, garanterat! 😂
Hade man gamblat en hundring på att det där skulle ens kunna hända så hade jag vart typ miljonär idag 🤪

Slötittar på Empire Records och kom osökt att tänka på denna versionen av en av låtarna som är med tidigt i filmen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp