Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har lagt det på is.Du börjar tidigt!
Har du gymmat än?
Du ärr dummmm!Fredag! Spinner vidare på ämnet "När Robert G faktiskt var rolig på riktigt"
Ett "trevligt" minne från när hotellets avloppsvatten hamnade i vår bil ……………..Trevlig fredag dårar![]()
![]()
Va, på riktigt!? Det var mycket ofiltrerad...avföringEtt "trevligt" minne från när hotellets avloppsvatten hamnade i vår bil ……………..
![]()
Tro mig , jag har ALDRIG någonsin fått höra att SAAB är en skitbil![]()
Ah. Tyckte nämligen att jag såg dig imorse på gymmet. Tror du kämpade med bålen...eller?Jag har lagt det på is.![]()
Nja, tränar lite flexibilitet bara men inga vikter.Ah. Tyckte nämligen att jag såg dig imorse på gymmet. Tror du kämpade med bålen...eller?
![]()
Kan ju säga att INGEN ville röra vid bilen, vare sig bärgare eller firman den efter tre dagar flyttades till..Va, på riktigt!? Det var mycket ofiltrerad...avföringBehöll ni bilen?
Fyfaan va äckligt!Kan ju säga att INGEN ville röra vid bilen, vare sig bärgare eller firman den efter tre dagar flyttades till..
Klassades som sanitär olägenhet/livsfarligt avfall....
Röret som gick av i taket ovanför bilen ligger på hatthyllan tillsammans med the shit som synes , så allt avloppsvatten från hela byggnaden hamnade i bilen..
Scandic Opalenhuset är inte sååå litet![]()
Ugh,Kan ju säga att INGEN ville röra vid bilen, vare sig bärgare eller firman den efter tre dagar flyttades till..
Klassades som sanitär olägenhet/livsfarligt avfall....
Röret som gick av i taket ovanför bilen ligger på hatthyllan tillsammans med the shit som synes , så allt avloppsvatten från hela byggnaden hamnade i bilen..
Scandic Opalenhuset är inte sååå litet![]()
Alright. Du kanske kör den här använder-jag-bara-min-egen-kroppsvikt-så-är-det-mindre-risk-för-skador-idén?Nja, tränar lite flexibilitet bara men inga vikter.
Gnuggisar???Uppladdning inför owg-22
![]()
Hade man gamblat en hundring på att det där skulle ens kunna hända så hade jag vart typ miljonär idagUgh,
Så jäkla typiskt att det är en själv som ska bli drabbad också, jag ser ingen annan bil med bajs på hatthyllan?
Vi säger så här, om vi hade bott på samma hotell vid tidpunkten så hade det varit min bil, garanterat!![]()
Water transferGnuggisar???![]()
Dom var ju skitfräna.Water transferSmå till naglarna egentligen...
#dåligförlorareKun 8 dager igjen til dette helsike røde banner forsvinner.
Men de gröna får ligga kvar i all evighet antar jag?#dåligförlorare![]()
Ja till 28/2-2022 iaf sen börjar det om igen!Men de gröna får ligga kvar i all evighet antar jag?![]()
Lägg bara till 2021 i den befintliga så kan en för varje år adderas sedan.Ja till 28/2-2022 iaf sen börjar det om igen!![]()
Nej, den är permanent. Har du inte fått PM?Kun 8 dager igjen til dette helsike røde banner forsvinner.
Hur mycket är 2299:- leksakspengar i svensk valuta?? Har varit nykterist i över 8 år men har minst 1st oöppnad 80% kvar i gömmorna.Kallingarna började morra när jag gjorde en försiktig trevare mot dem
![]()
![]()