Verkar som jag bara drack kvalitativt back in the daysHur mycket är 2299:- leksakspengar i svensk valuta?? Har varit nykterist i över 8 år men har minst 1st oöppnad 80% kvar i gömmorna.
![Face vomiting :face_vomiting: 🤮](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92e.png)
Jaja, skulle väl svara lite säkert...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som jag bara drack kvalitativt back in the daysHur mycket är 2299:- leksakspengar i svensk valuta?? Har varit nykterist i över 8 år men har minst 1st oöppnad 80% kvar i gömmorna.
RävgiftVerkar som jag bara drack kvalitativt back in the days
Jaja, skulle väl svara lite säkert...![]()
Fuckard FucknmanHaka på nu, fredagen till ära!
Mvh// Fucky Fuckf
![]()
Fuckard är ju superfint!Fuckard Fucknman
synd på N:et där i mitten. Annars hade det varit episkt
Fuckias FuckonHaka på nu, fredagen till ära!
Mvh// Fucky Fuckf
![]()
En halvliter 80% klämmer jag på två kvällar.Verkar som jag bara drack kvalitativt back in the days
Absolut, inget fel på det. Dock inte riktigt lika grymt som FuckyFuckard är ju superfint!![]()
Fuckel FuckenHaka på nu, fredagen till ära!
Mvh// Fucky Fuckf
![]()
Rött är sött som vi säger här på socialdemokraternas kontor. Eller det är bara Steffe L som säger det.Kun 8 dager igjen til dette helsike røde banner forsvinner.
Verkar som jag bara drack kvalitativt back in the days
Fuckel FuckfHaka på nu, fredagen till ära!
Mvh// Fucky Fuckf
![]()
Faan, mitt var ju rätt braFuckn Fucksson![]()
Batteribyte snart avklarat![]()
![]()
Vi som varit inne i ett kuddrum på ett dreamhack vet vad det här är för ställe.Tror att det finns många som inte känner till tråden än. Snart hänger alla här!![]()
Jag vet inte vad "verktygen" gör med klockan just nuHotar du batteriet så det byter sej självt?
Det är Blood in blood out som gäller i den här tråden. Här låses inga trådar!Denne tråden er død om 7 dager...
![]()
Fuckn FuckbroHaka på nu, fredagen till ära!
Mvh// Fucky Fuckf
![]()
Fuckbro, haha världsklassFuckn Fuckbro
Kan man byta nick till ovan?
Ja det går faktiskt!Fuckn Fuckbro
Kan man byta nick till ovan?
Please welcome the next President of the United States: Mr FuckbroJa det går faktiskt!
Can Mr Fuckbro come to the gate, Mr Fuckbro.
And Vice President Ben Dover.Please welcome the next President of the United States: Mr Fuckbro![]()
Varför har han så sattanna många pianosBjussar på lite finskt Italodisco så här på fredagskroken
En riktig favoritfilm!Det är Blood in blood out som gäller i den här tråden. Här låses inga trådar!