S
Staafen
Guest
Samma här!En riktig favoritfilm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här!En riktig favoritfilm!
Köpte directors cut på dvd. Glömde att jag inte har en endaste regionsfri spelare kvar... irriterande, överväger att nyttja öppet köp så jag kan se den igenSamma här!
Har bara xbox och den är regionslåst ☹Köpte directors cut på dvd. Glömde att jag inte har en endaste regionsfri spelare kvar... irriterande, överväger att nyttja öppet köp så jag kan se den igen
Mest för att det är fränt med mycket saker (tror jag)Varför har han så sattanna många pianos
Varför har du (o dem flesta här) så många klockor?Varför har han så sattanna många pianos
Åhå, alver som är så gött!Sugen på att testa något nytt. Tips på recept?
Det kanske var det han som lämnade sina kalsonger hade gjort.Köp ärtsoppa istället !
- Din parkering orsakade mig problem, hade gått fortare att skriva om man nu hade så bråttom.Arga lappar är roliga!
Och hur kul hade den lappen blivit då...- Din parkering orsakade mig problem, hade gått fortare att skriva om man nu hade så bråttom.
Ofoget / Kenneth Kuken Karlsson är bäst på lappar! Kolla upp, en rekommendationArga lappar är roliga!
Jag förutsätter att det inte var första gången!- Din parkering orsakade mig problem, hade gått fortare att skriva om man nu hade så bråttom.
Roadkill & Co?Matdags.
Finns hur många bra som helst!Så barnsligt så det blir roligt
Kuken regerar: Bäst är ormarna i brevinkastetOfoget / Kenneth Kuken Karlsson är bäst på lappar! Kolla upp, en rekommendation
Tills herrn i fråga slipper #OWGFAIL stämpeln !?Till vad?
Nja, den blir kvar ett par månader till.Tills herrn i fråga slipper #OWGFAIL stämpeln !?