TROR han jaTills herrn i fråga slipper #OWGFAIL stämpeln !?
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TROR han jaTills herrn i fråga slipper #OWGFAIL stämpeln !?
@hook, @loevhagen vill gärna ha sin röda banner fram till OWG 2022, går det att lösa tror du?
Roadkill & Co?
Det blev lite överJa det blev tydligt när jag såg den här bilden på dig!
![]()
Jag trodde owgm-bannern skulle vara kvar till nästa owgm? Så man vet vad som gäller och inget faller i glömska.![]()
It's lørdag - god damnit.
Så otroligt bra!Eller pre-play til OWG 2022:
Når man ser den i pre-Corona light - så skjønner man at man ALDRI kommer tilbake til 2019 og før.Så otroligt bra!
Säg till barnen att hjälpa farbror ladda hem nya nu.Marginaliserade margarinkramar önskar Margarinkungen
![]()
Det är det roliga ju, eller?Säg till barnen att ladda hjälpa farbror att ladda hem nya nu.![]()
Jo det är den!Det är det roliga ju, eller?
Sådär känner jag varje morgon oavsett dag.
Grym film!Någon dag i sitt liv så hade det varit en otrolig upplevelse och få ge alla man träffar en smäll på käften
![]()