En USP är att man får en egen guideuj uj uj, ja men då är tankesmedjan igång, en lysande idé som säkert kommer utveckla sig till något...intressant
![]()
Mat och dryck ingår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En USP är att man får en egen guideuj uj uj, ja men då är tankesmedjan igång, en lysande idé som säkert kommer utveckla sig till något...intressant
![]()
Eller…ja, om man anser att mat även kan vara en helt genomskinlig vätska så ingår detEn USP är att man får en egen guide
Mat och dryck ingår
![]()
Ett pittoreskt hotell på landsbygden kanske...?Eller…ja, om man anser att mat även kan vara en helt genomskinlig vätska så ingår det
Patinerat är ordet du letar efterEtt pittoreskt hotell på landsbygden kanske...?
![]()
Du måste ha glycerin i, det gör sjukt stor skillnad. Köpte på apoteket!Appropå inget #2
Någon som har ett fungerande recept på såpbubblor?
Detta fungerar inte:
- 1 dl diskmedel
- 1,5 – 2 dl vatten
- 0,5 tsk strösocker
Läste också det men då var det för om man skulle göra riktigt stora bubblor. Får testaDu måste ha glycerin i, det gör sjukt stor skillnad. Köpte på apoteket!![]()
FiskmåsIdag är det internationella off topic-dagen!
Håll truten!Fiskmås
Glass-truten?Håll truten!
Glass-truten?
Undrar om vi får rösta idag, är ju trots allt Ur-invånare
sorry, kunde inte låta bli
Du är i fel tråd. Får gå o skryta i parfym-tråden!ÄNTLIGEN internationella OT-dagen! Har velat dela min parfymsamling länge nu
![]()
Jaha jo vahetere du tänker på såna däringa spliffar då ja?Du är i fel tråd. Får gå o skryta i parfym-tråden!
Kanske kan tappa upp de där två i mindre flaskor och sälja till överpris
Fint!ÄNTLIGEN internationella OT-dagen! Har velat dela min parfymsamling länge nu
![]()
Frääääscht som vi säger i branschen!Fint!
Jag vill ju inte skryta men här har du en del av min samling (förutom de som är i låsta och ett par i bankfack).
![]()
Vad är det för Batchnummer?ÄNTLIGEN internationella OT-dagen! Har velat dela min parfymsamling länge nu
![]()
Öh...14:90:- ?Vad är det för Batchnummer?
Här är dom som agerar reserver
![]()
Här är dom som används
![]()
Här är dom som agerar reserver
![]()
Här är dom som används
![]()
Dela de i den andra tråden hahaha!ÄNTLIGEN internationella OT-dagen! Har velat dela min parfymsamling länge nu![]()
![]()
Du måste ju byta namn till OddFresh efter det där, eller AxeD.Här är dom som agerar reserver
![]()
Här är dom som används
![]()