Är WC-ankan till för riktigt svåra dagar när inget annat hjälper?Här är dom som agerar reserver
![]()
Här är dom som används
![]()
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är WC-ankan till för riktigt svåra dagar när inget annat hjälper?Här är dom som agerar reserver
![]()
Här är dom som används
![]()
Röstar på OddFresh! Väldigt gangsta @OddDDu måste ju byta namn till OddFresh efter det där, eller AxeD.![]()
Nu fattar jag också, kul JoxUndrar om vi får rösta idag, är ju trots allt Ur-invånare
sorry, kunde inte låta bli
Trodde du fattade direkt, Stallone ser ju ut att ha folkdräkten på
Runkbås..?Här är ett utdöende inslag i stadsbilden.
![]()
Runkbås..?
Hade du på en sånhär:Nja ett hederligt pissbås, var ju tvungen och prova det.
Luktade som pissoar som håller på o koka i värmen.
Ändå vackert på något märkligt vis tycker jag. Lustigt att man väljer att sätta in en ventilationshatt i taketHär är ett utdöende inslag i stadsbilden.
![]()
Vad tycker du att den annars ska ha för huvudbonad? Sotarmössa? Tomteluva?Ändå vackert på något märkligt vis tycker jag. Lustigt att man väljer att sätta in en ventilationshatt i taket![]()
En Fez såklart...Vad tycker du att den annars ska ha för huvudbonad? Sotarmössa? Tomteluva?
Ja, och parabolantenn för betongromantikens skullEn Fez såklart...
Räcker det med en..? Tror man måste ha minst 2 i olika storlekar och riktade åt olika hållJa, och parabolantenn för betongromantikens skull![]()
Blev tvungen att kolla mina ryska arkitekturkällor, tror det räcker med en men rent estetiskt håller jag medRäcker det med en..? Tror man måste ha minst 2 i olika storlekar och riktade åt olika håll
@OddD om du är kvar i hufvudstaden så kan du väl passa på att pissa med stil i Gamla Stan (om den nu är kvar)
![]()
Det är nog lugnt men du kan väl fråga efter den är färdig för säkerhets skull. Vi (jag) har ju snackat telefonkiosk tidigare, måste finnas massor av kasserade någonstans, två flugor i en smäll?Ser ju riktigt fin ut, undrar vad grannarna i stugan säger om man bygger en egen urinoar, annars kanske @roosterman har plats i något hörn hemma på gården han kan bygga ihop nåt.
Skulle ju räcka med ett stående oljefat som man skär upp, och på fyra pinnar till ben.
Hade mina funderingar på att såga upp ett hål i en stol för akuta åtgärder förra veckan, men nu ligger där nya rör i backen igen.. Ska bara få allt återfyllt igen..Ser ju riktigt fin ut, undrar vad grannarna i stugan säger om man bygger en egen urinoar, annars kanske @roosterman har plats i något hörn hemma på gården han kan bygga ihop nåt.
Skulle ju räcka med ett stående oljefat som man skär upp, och på fyra pinnar till ben.
Utanför pissoarenVart är jag?
![]()
Den var fin, ser ut som UFO som har gjort en perfekt landningVart är jag?
![]()