• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Här är dom som agerar reserver

16211955800016530351999158637057.jpg

Här är dom som används

16211956419596598050912912886765.jpg
Är WC-ankan till för riktigt svåra dagar när inget annat hjälper? 🤔

Här (i Stockholm) är det nån som är mer desperat än vad jag är...
Uppsatta a4:an lite här o där.

20210518_190756.jpg

Sen på en pub vad som gäller för regler oxå Stockholm

20210518_151108.jpg

• Wow
Reactions: v0n
@OddD om du är kvar i hufvudstaden så kan du väl passa på att pissa med stil i Gamla Stan (om den nu är kvar)
Kallargrand-urinoar.jpg

Ser ju riktigt fin ut, undrar vad grannarna i stugan säger om man bygger en egen urinoar, annars kanske @roosterman har plats i något hörn hemma på gården han kan bygga ihop nåt.
Skulle ju räcka med ett stående oljefat som man skär upp, och på fyra pinnar till ben.

Ser ju riktigt fin ut, undrar vad grannarna i stugan säger om man bygger en egen urinoar, annars kanske @roosterman har plats i något hörn hemma på gården han kan bygga ihop nåt.
Skulle ju räcka med ett stående oljefat som man skär upp, och på fyra pinnar till ben.
Det är nog lugnt men du kan väl fråga efter den är färdig för säkerhets skull. Vi (jag) har ju snackat telefonkiosk tidigare, måste finnas massor av kasserade någonstans, två flugor i en smäll?

Hade mina funderingar på att såga upp ett hål i en stol för akuta åtgärder förra veckan, men nu ligger där nya rör i backen igen.. Ska bara få allt återfyllt igen.. 👍
IMG_20210514_164340.jpg

Bilagor

• IMG_20210515_134209.jpg
    IMG_20210515_134209.jpg
    2.3 MB · Visningar: 3
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp