• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
giphy.gif
"Ta en panna och bli som folk"
Det måste väl ändå vara en panerista som har varit i farten i det där run...jag menar pissbåset? 🤔

Gissar på att du aldrig tagit bilden om det inte vore för finkulturen som florerar i Glada Bakfickan? :pompus:
Kunnskap är mackt som käre @Equilibrium hade sagt (var han nu håller hus?)

Har hört att @Equilibrium har fullt upp som ansvarig för nystartade föreningen "Missing Kalsongs" som han precis dragit igång hemma på Island.

Så har ni lyckas fått era kalsonger stulna/borttappade på Island så rycker @Equilibrium ut med sina frivilliga och hittar dom.

Väldigt feng shui, skönt att slippa köpa lakan stup i kvarten också 👍🏼
Är inte feng shui att man inte ska se sängen eller någon speciell del av sängen när man kommer in i rummet…?

Fast @Equilibrium kanske kommer in genom fönstret och då skyms kanske sängen till viss del

Är väl ingen ICA-butik så man får väl komma och gå som man vill…

• Like
Reactions: Jox
Fortsätter med icas(?) klockrena lappar.
Är man sugen tycker inte jag priset är något att bråka om faktiskt. 🤷‍♂️

28E2E379-F3A6-4D3D-8C85-E1034BFD9EDD.jpeg

Lördag och jag hann till Systemet! 🥳 Snart ska jag träffa @Berns en snabbis. Här är förresten en video från när vi var ute senast.
UNOl.gif

Senast redigerad av en moderator:
Är det mars snart?! Slängde ihop min första franken-skx efter att ha byggt två Vostok. Rätt nöjd, förutom att sekundvisaren inte ville vara med så jag skippade den, samt att jag printat ut siffrorna lite snett (inte mätt, slängde bara ut dom på känn)

(Ja jag är medveten om att det är fel datum)

IMG_20210522_164137.jpg

Är det mars snart?! Slängde ihop min första franken-skx efter att ha byggt två Vostok. Rätt nöjd, förutom att sekundvisaren inte ville vara med så jag skippade den, samt att jag printat ut siffrorna lite snett (inte mätt, slängde bara ut dom på känn)

(Ja jag är medveten om att det är fel datum)

IMG_20210522_164137.jpg
Läste ordentligt först nu men vad coolt! 😃👏🏼

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp