Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett tips nÀr man ska slÄ i spik Àr att anvÀnda en hammare dÄ du uppenbarligen inte Àr BatmanTÀnk om man ÀndÄ hade haft BamseplÄster istÀlletEller gett fan i att slÄ nÀven i tvÄ spik
![]()
![]()
Jobbar du pÄ 1177?Ett tips nÀr man ska slÄ i spik Àr att anvÀnda en hammare dÄ du uppenbarligen inte Àr Batman
Sa hon inte att du hade en misstÀnkt skum variant av cancer eller annan livsfarlig sjukdom..?Jobbar du pÄ 1177?
För dom sa exakt sÄ dÀr oxÄ
DÀremot gillade hon inte att tvÄ fingrar domnat efter spikarna
Hade japanerna spikat i spikarna pÄ rÀtt hÄll hade nog inget hÀnt.. Kanske...![]()
Akut dumhet möjligtvisSa hon inte att du hade en misstÀnkt skum variant av cancer eller annan livsfarlig sjukdom..?
Tycker allt man söker om pÄ deras hemsida pekar mot akut livsfara...
Ny klocka ocksÄ för att fira denna milstolpe av dumhet?Akut dumhet möjligtvis
Edit. Domen har fallit.
Resulterade i stelkrampsspruta och 10 dagar penicillin....![]()
Mmm, blev visst ett tryck pÄ köp..Ny klocka ocksÄ för att fira denna milstolpe av dumhet?
Nej. Jobbar ej pÄ 1177. SvÀrfar Àr dock kirurg
Mmm, blev visst ett tryck pÄ köp..
Kirurger Àr alltid bra att ha till hands![]()
Nu blev jag sugen pÄ smörstekta trattkantarellerDid it
Om Àn ett Trattis-köp, men ÀndÄ![]()
DÄ Àr det bara att jaga rÀtt pÄ ett gÀng o ge pÄ dom i stekpannanNu blev jag sugen pÄ smörstekta trattkantareller![]()
Finns inte pÄ Island tyvÀrrDÄ Àr det bara att jaga rÀtt pÄ ett gÀng o ge pÄ dom i stekpannan![]()
Det som göms i snö som man brukar sÀga.Det Àr sÄ hÀrligt nu nÀr sommaren Àntligen kommit
![]()
Den dÀr grÀsklipparenDet Àr sÄ hÀrligt nu nÀr sommaren Àntligen kommit
![]()
Kan ju tilllĂ€ggas att det Ă€r bra att de erbjuder olika Ă„tgĂ€rder sĂ„ inte alla fĂ„r samma serviceSkulle hĂ€mta ett paket pĂ„ en gammal kiosk som âomvandlatsâ till utlĂ€mningsstĂ€lle och sĂ„g den hĂ€r lappen.
ĂndĂ„ jĂ€kligt bra bredd pĂ„ service: allt frĂ„n att köpa glass till att hĂ€mta paket och i samma veva lĂ€mna in sin nya sportsĂ„l och gamla bordsklocka för service.
Detta Àr mitt eget smultronstÀlle sÄ ni fÄr PMa för adress
![]()
Perfekt med kombinerad gynekolog och solstol om man vill sola mumindalen haha!Solstolen stÄr stabilt, nytt för i Är Àr integrerad WC
![]()
Hahaha jag har postat exakt samma bild i nĂ„gon annan trĂ„d.Skulle hĂ€mta ett paket pĂ„ en gammal kiosk som âomvandlatsâ till utlĂ€mningsstĂ€lle och sĂ„g den hĂ€r lappen.
ĂndĂ„ jĂ€kligt bra bredd pĂ„ service: allt frĂ„n att köpa glass till att hĂ€mta paket och i samma veva lĂ€mna in sin nya sportsĂ„l och gamla bordsklocka för service.
Detta Àr mitt eget smultronstÀlle sÄ ni fÄr PMa för adress
![]()
DÄ har vi samma smultronstÀlleHahaha jag har postat exakt samma bild i nÄgon annan trÄd.![]()
Kom ihÄg:NÀr man ser bilder pÄ era utsikter (grannhus) och trÀdgÄrdar börjar man ju undra var ni bor.
Sen insÄg jag (trött som jag Àr) att det Àr nog bilder stulna frÄn det dÀringa Internetet.
Kom ihÄg:
![]()
Palme var före sin tidĂven Olof Palme sa ju pĂ„ Twitter att kĂ€llkritik Ă€r viktigt.
Jag har Àven hört resonemanget:
Men det stod ju pÄ internet sÄ dÄ mÄste det ju vara sant.