Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnner igen mig lite, som övriga hÀr sÀkert gör med.
KÀnner igen mig lite, som övriga hÀr sÀkert gör med.
Innan jag lÀste noga lÀste jag det som "on my way to job in my 9-5"
Lite mer sÄhÀr idag för min delKÀnner igen mig lite, som övriga hÀr sÀkert gör med.
Grym film det dÀr!Lite mer sÄhÀr idag för min del
Ohh! Vad skrev du? Sammanfattat.
Missade att citera dig.Ohh! Vad skrev du? Sammanfattat.
Inga Admins som hÀnger hÀr i alla fall sÄ det Àr fritt fram
Y:sson skrev att om man fortsatte prata om luggar fÄr man smisk. DÄ skrev jag "Skulle man kunna fÄ lite smisk utan att prata om luggar tror du"? Jag var inte involverad i diskussionen utan det var det enda jag skrev.
Lugnt. HÀngde med att du ville citera men du var mitt uppe i att fÄ smisk (mao fokus pÄ annat)Missade att citera dig.
Jag borde svarat med denna.âSista varningâ or else what?
Det var inlĂ€gget jag svarade pĂ„ som blev raderat haha.Man blir allt sugen att frĂ„ga om man kan fĂ„ smisk i alla fallâŠ
Y:sson skrev att om man fortsatte prata om luggar fÄr man smisk. DÄ skrev jag "Skulle man kunna fÄ lite smisk utan att prata om luggar tror du"? Jag var inte involverad i diskussionen utan det var det enda jag skrev.
Fy faan vad sugen jag blev att frĂ„ga om luggen ska ligga Ă„t höger eller Ă„t vĂ€nster nuMan blir allt sugen att frĂ„ga om man kan fĂ„ smisk i alla fallâŠ
Jönsson Ă€r allt lite pĂ„ huggetĂr âluggarnaâ kodord för âskinkornaâ?
Jag hade nog tackat nej till diverse drycker och mat kommande veckor. Kan rekommendera ravioli i burk som du öppnar sjÀlv och öl direkt frÄn burken.Hur ska man tolka lÀget nÀr @Roosterwife sÀger att hon kollar pÄ en serie som handlar om en kvinna som hade ihjÀl sina makar med gift för att kunna plocka ut livförsÀkringarna???
Hon nÀmnde i förbifarten innan ikvÀll att hon hade för lite medikamenter kvar av sina doser... Börjar ana en uggla i mossan... Undrar om jag inte kÀnner mig lite matt oxÄJag hade nog tackat nej till diverse drycker och mat kommande veckor. Kan rekommendera ravioli i burk som du öppnar sjÀlv och öl direkt frÄn burken.
LÄter som en hel ugglefarm om du frÄgar mig.Hon nÀmnde i förbifarten innan ikvÀll att hon hade för lite medikamenter kvar av sina doser... Börjar ana en uggla i mossan... Undrar om jag inte kÀnner mig lite matt oxÄ
Endast hĂ€mtmat frĂ„n stĂ€llen ni aldrig besökt. Finta gĂ€rna precis innan. AnstĂ€ll en âtasterâ som smakar av varje tugga innan du sjĂ€lv tar en tugga.Hur ska man tolka lĂ€get nĂ€r @Roosterwife sĂ€ger att hon kollar pĂ„ en serie som handlar om en kvinna som hade ihjĂ€l sina makar med gift för att kunna plocka ut livförsĂ€kringarna???