• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
😂

Screenshot_20210902-073122_Instagram-01.jpeg
Screenshot_20210729-101020_Facebook.jpg

Y:sson skrev att om man fortsatte prata om luggar fĂ„r man smisk. DĂ„ skrev jag "Skulle man kunna fĂ„ lite smisk utan att prata om luggar tror du"? 😁 Jag var inte involverad i diskussionen utan det var det enda jag skrev.

Det Àr ju en inbjudan sÄ det Àr inte konstigt att stÀlla frÄgan

Det Àr som att frÄga om klÀdkod nÀr det inte stÄr nÄgot pÄ en inbjudan till kalas

Hur ska man tolka lĂ€get nĂ€r @Roosterwife sĂ€ger att hon kollar pĂ„ en serie som handlar om en kvinna som hade ihjĂ€l sina makar med gift för att kunna plocka ut livförsĂ€kringarna??? 😬
Jag hade nog tackat nej till diverse drycker och mat kommande veckor. Kan rekommendera ravioli i burk som du öppnar sjÀlv och öl direkt frÄn burken.

Jag hade nog tackat nej till diverse drycker och mat kommande veckor. Kan rekommendera ravioli i burk som du öppnar sjÀlv och öl direkt frÄn burken.
Hon nÀmnde i förbifarten innan ikvÀll att hon hade för lite medikamenter kvar av sina doser... Börjar ana en uggla i mossan... Undrar om jag inte kÀnner mig lite matt oxÄ:hungover:

• Wow
Reactions: Jox
Hur ska man tolka lĂ€get nĂ€r @Roosterwife sĂ€ger att hon kollar pĂ„ en serie som handlar om en kvinna som hade ihjĂ€l sina makar med gift för att kunna plocka ut livförsĂ€kringarna??? 😬
Endast hĂ€mtmat frĂ„n stĂ€llen ni aldrig besökt. Finta gĂ€rna precis innan. AnstĂ€ll en ”taster” som smakar av varje tugga innan du sjĂ€lv tar en tugga.

Ravioliburkar och ölburkar gĂ„r att pensla gift pĂ„ och dĂ„ Ă€r det bye-bye 💉🧬🩠đŸȘ“

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp