”The owls are not what they seem”.Låter som en hel ugglefarm om du frågar mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”The owls are not what they seem”.Låter som en hel ugglefarm om du frågar mig.
They are worse!”The owls are not what they seem”.
Finns risk att man blir sån här alltså... Vågar kanske inte sova mer....
Att du skulle låtit de där fin-sko klädda finskorna stannat i källaren..?Hur ska man tolka läget när @Roosterwife säger att hon kollar på en serie som handlar om en kvinna som hade ihjäl sina makar med gift för att kunna plocka ut livförsäkringarna???
ShhhhhhhhAtt du skulle låtit de där fin-sko klädda finskorna stannat i källaren..?
Jag viskade ju..? Var det ändå för högt?Shhhhhhhh
Är du från Ryssland?Endast hämtmat från ställen ni aldrig besökt. Finta gärna precis innan. Anställ en ”taster” som smakar av varje tugga innan du själv tar en tugga.
Ravioliburkar och ölburkar går att pensla gift på och då är det bye-bye
Definitivt ingen ravioli eller öl för mig nu!!Är du från Ryssland?
Pappa har varit i Ryssland.Är du från Ryssland?
Jag ser att ytan på burken är lite väl glansig. Använd sugrör som du köpt från butik långt bort för att säkra upp att sugröret inte är giftigtDefinitivt ingen ravioli eller öl för mig nu!!
Pappa har varit i Ryssland.
Jag har endast flugit över Ryssland.
Räknas man som Ryss då? Frågar åt en vän
I am RÖKT låter det som@roosterman såg att din fru såg på Downtown Abbey, så frågan blir ju är det ett drama eller ett sätt att lära sig hur makar dör?
Är det några små hål i Kexchokladsförpackningen?Lunchtime
2-rätters på menyn
Jag @1.32minKänner igen mig lite, som övriga här säkert gör med.
Ho ho, @roosterman! Lever du än?I am RÖKT låter det som
Ho ho, @roosterman! Lever du än?
Vi kommer hålla hans minne levande och tillsammans samlas för gravölUndrar om han har valt begravningsöl och musik.
Kanske vikinga-inspirerad begravning, istället för att skickas ut på sjön i en brinnande båt, så läggs han i Topola'n (Saab campern) och eldas upp i en rondell i Trollhättan.
Yohooooo. JajjemenHo ho, @roosterman! Lever du än?
Jag är helt kass på öl, så undrar om det inte får bli cola (drickan, inte torrvaran) iställetUndrar om han har valt begravningsöl och musik.
Kanske vikinga-inspirerad begravning, istället för att skickas ut på sjön i en brinnande båt, så läggs han i Topola'n (Saab campern) och eldas upp i en rondell i Trollhättan.
Jag var nog mest trött igår så jag slocknade tidigtVi kommer hålla hans minne levande och tillsammans samlas för gravöl
Gravöl är en äldre benämning för den sammankomst där släkt, vänner och andra träffas för att minnas en avliden person efter dennes begravning.
Den där kan läsas på två olika sätt:Yohooooo. Jajjemen
Jag är helt kass på öl, så undrar om det inte får bli cola (drickan, inte torrvaran) istället
Jag var nog mest trött igår så jag slocknade tidigt
Om inte......
När vi ändå är inne på #poison så kör vi en gammal godingDen där kan läsas på två olika sätt:
- ”Drink me. Not poison.”
- ”Drink me not. Poison.”
The choice is up to you. Good Luck #poison
Hur går tankarna kring val av klocka?Kun 179 dager til OWG mars 2022. ELNS.
Ska man ta en paus till mars kanske?
Hur går tankarna kring val av klocka?
Jag kommer att välja något lättburet. Fegt, jag vet men pallar inte lida med nåt skräp på armen en hel månad igen... Fortfarande litet traumatiserade sen i våras, ha ha!