• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Timex'en jag hade i år var ju lättburen (i vikt) även Swatch är ju lätta att bära.

Ber om ursäkt om det är offtopic med klockbilder i denna tråd.

16307634356978968800157587937881.jpg
Det är ok. Till nästa gång sätt fokus på bakgrunden istället för klockan så blir det en bakgrundsbild med suddig klocka 🤓

Nu är det ju såna däringa Finskor (som det tjatats om) på tv:n fast dom har sportskor. Finnkampen

Om man är svensk och heter Sven så blir det ju svensk i Sven(s)skor

Hon är fortfarande 9 inlägg bort för att få svara själv, men hon hälsar följande:

Precis samma som när han helt plötsligt köpt en ny klocka... "Jag råkade visst..." 😁

Så inte så konstigt om man blir paranoid för frugan om man bara råkade köpa sig en Saab/G-Shock för typ 12 gången.

För att vara on-topic med en bild så kommer här en på min lamppladond.

16307893641344824605457793032061.jpg

Läste att dom däringa sillmakarna (ABBA) hade släppt nytt album, tråkigt för dom att det överskuggar av att The Hoffs nya kom samtidigt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp