Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma härVäntar ivrigt jag med!
Även idag samma!Väntar ivrigt jag med!
Väntar ivrigt jag med!
Samma här![]()
Även idag samma!![]()
För oss som väntar
Ni är lyckosamma niÄndå så mycket andra paket att öppna den 24:e!![]()
2kg guld och 100gram wellpapp gissar jag påIngen aning om detta är för Secret Santa eller inte. Men 2,1kg? Rätt så stort paket isåfall, fortsättning följer!
![]()
Utmärkt, då kan du sockra upp till tonerna av ditt nya radiokontrollerade urTack Tomten!Satan vad mycket godis det blev!
Rolig öl också, den får tyvärr gå till Farsan istället. Men tack!
![]()
![]()
![]()
![]()
JajamenUtmärkt, då kan du sockra upp till tonerna av ditt nya radiokontrollerade ur
Like a glove![]()
Mycket bra, vill se FULL fräs på allt ditt lume ikväll och även ett utlåtande om kola tomtarnaDet var ingen tvivel att paketet skulle öppnas direkt iallafall
![]()
Ett mycket fint paket från KS-tomten som hade gjort sin läxa! Mycket uppskattat. Stort tack!
![]()
Tomten visste att jag var inne i en bulk period nuGüld och protein
![]()
Ja Tom Tometen från tomheten om jag inte missminner mig....bra gubbeFrån Tometen, är det Tomtens bror?![]()
Hämtat julklapp och slet upp lådan direkt
Så jäkla glad, och stort tack till min Secret Santa det var över förväntan!
God Jul!
![]()
Paket från Nordpolen!
![]()
![]()
![]()
Mycket bra!
AEQ-110W-1AVEF
![]()
![]()
Grymt läckert armband från Patrouille de France.
![]()
Fortsatt kraftigt stabil trendJag är alldeles stum...
![]()
Först ett trevligt blått präglat läderband. Perfekt storlek på 20mm så jag måste köpa en ny klocka för att testa. Perfekt anledning.
![]()
Sedan ett Bergeon 6767-f. Kompletterar perfekt mina nuvarande, 6111 och 7825...
![]()
Och slutligen en riktigt fin avslutning. Har aldrig provat Gosset utan mest Pol Roger så den skall bli riktigt trevlig att prova.
![]()
Ett jättestort tack till tomten och @joca som roddat denna trevliga tråd.
God jul alla på KS![]()
Wow! Tomten fortsätter att leverera. Vi Klocksnackare måste ha varit snälla i år!Jag är alldeles stum...
![]()
Först ett trevligt blått präglat läderband. Perfekt storlek på 20mm så jag måste köpa en ny klocka för att testa. Perfekt anledning.
![]()
Sedan ett Bergeon 6767-f. Kompletterar perfekt mina nuvarande, 6111 och 7825...
![]()
Och slutligen en riktigt fin avslutning. Har aldrig provat Gosset utan mest Pol Roger så den skall bli riktigt trevlig att prova.
![]()
Ett jättestort tack till tomten och @joca som roddat denna trevliga tråd.
God jul alla på KS![]()