• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Secret Santa 2018 - Den enda tråden.

Jippie! Idag fick jag äntligen ett paket från Secret Santa!
Men... jag håller mig till julafton :).

3A0697AD-250E-4927-96E5-F0559888E4C4.jpeg

Secret Santa-paketet är kanske den enda julklappen många får. Kan se det framför mig. En portion Findus Jultallrik, en flaska vodka och kanske en tomtemössa i papp. Klocksnacksmedlemmarna är egentligen de enda vänner man har.
Förstår att vissa vill vänta till julafton innan det ska öppnas.

2130001734_e416d92c2e1.jpg

Secret Santa-paketet är kanske den enda julklappen många får. Kan se det framför mig. En portion Findus Jultallrik, en flaska vodka och kanske en tomtemössa i papp. Klocksnacksmedlemmarna är egentligen de enda vänner man har.

Köper man ett sexpack bayerskt så är ju mössan löst utan ansträngning dessutom...

Om det skulle vara så så skickar jag gärna ett paket till. Det kan inte vara helt enkelt att ta sig igenom en jul helt ensam.

:heart:
Vi finns här. Skicka ett pm med adress så ska vi se till att det blir minst två julklappar i år iaf.
:)

Jag följer dina tankar!! Håller tummarna :wideyed:
Skönt att veta att ens eget har landat iaf! Så slipper man den ångesten och smisk på fingrarna!
#rogerthat :)
Skönt då sover du gott ändå :)
Jag övervakar mitt med satellit, postnord har inte imponerat än men dom sköter miniminivån ser det ut som, annars får jag ta del av riset:nailbiting:

Det ligger en del paket på posten.. Har pm'at folk om att de har paket att hämta men vissa verkar gått under jorden. Vet även att det ligger några paket på posten som inte hämtats ut ännu men alla berörda har blivit kontaktade via PM :)
Det är julklapps frossan som slagit till hos dom, det är en släkting till den gamla gjutar frossan som uppträder inför alla stora och illa planerade amatör gjutningar.
Klappfrossan är dock annorlunda i sak då den är högst professionell....och det är det trycket man kan dukaunder under.
Bot finnes dock här i SS 2018 tråden :)

Tillbaka
Topp