• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Secret Santa 2018 - Den enda tråden.

Okej, jag är i upplösningstillstånd :D Fick den roligaste & mest genomtänkta julklappen någonsin. Vem nu den hemliga tomten är, TACK för detta. Barnsligt roligt.

IMG_2752.jpg

IMG_2753-2.jpg

IMG_2754.jpg

Paket anlänt idag med riktigt fint inslagna presenter och en öppen sådan som visar att tomten är påläst och omtänksam. Tack redan nu Tomten, jag väntar till jul och återkommer då men kan redan nu säga att jag uppskattar presenterna!

Jag sa det förra året och säger detsamma i år, om någon ej får så hojta eller gör det via @joca jag skickar gärna något mer även om det inte hinner till jul. Detta skall vara en rolig tradition och ingen bitter känsla hos någon.
A7D44336-49AC-4047-AEDB-FAEB7E5B6FE1.jpeg
99EB66BA-A30E-4F9E-852A-D6D5B3DFD289.jpeg

Paket anlänt idag med riktigt fint inslagna presenter och en öppen sådan som visar att tomten är påläst och omtänksam. Tack redan nu Tomten, jag väntar till jul och återkommer då men kan redan nu säga att jag uppskattar presenterna!

Jag sa det förra året och säger detsamma i år, om någon ej får så hojta eller gör det via @joca jag skickar gärna något mer även om det inte hinner till jul. Detta skall vara en rolig tradition och ingen bitter känsla hos någon.
Öppna då?

Så långt är det goda don:)

Mitt har jag iaf sett att det öppnats här i tråden... go känsla...
Nu kör jag tankevilja att jobba hem mitt innan jul. Hoppas även hinna få hem beställda länkstift så jag kan smyga undan från familjepyssel och renovera ett jubilee i lugn och ro.
Ha det gött allihop!

Tillbaka
Topp