Det var jag som skickade "presenten" till
@Margarinkungen. Trots alla spekulationer så var det varken av illvilja, cash grab eller av snålhet som ledde till valet. Anledningen till att valet föll på Inex:en var att jag trodde att smöris kunde göra något roligt projekt med boetten som grund. Vilket jag trodde framgick av brevet.
Uppenbart av @Margarinkungens reaktion var detta ett fullständigt feltänk från min sida. När jag såg hans reaktion PM:ade jag honom och bad om ursäkt samt meddelade att det absolut inte var den reaktionen jag hade väntat mig och att jag var väldigt ledsen över detta. Till svar fick jag ytterligare personangrepp, exempelvis att jag skulle ta bort hans adress då han har värdefulla saker hemma hos sig och tydligen har jag inte det. Vad han menade med det vet jag inte, möjligtvis för att jag har ett utländskt efternamn samt ej bär klockor för 100 tkr stämplar detta mig som potentiellt kriminell individ. Jag erbjöd mig även att gå ut med att det var jag som den var skyldiga i tråden och ta på mig ansvaret men det var inget som önskades.
Det jag har så svårt att förstå är hur en vuxen människa kan bli så himla arg och kalla en okänd människa för diverse epitet utan minsta bakgrundsinformation? Jag avstår från att svara med samma mynt då @Margarinkungens kedja av postar från gårdagen får tala för sig självt. Detta är varför jag väljer att outa mig själv och ta eventuella konsekvenser av mitt agerande.
Önskar även passa på att påpeka till diverse värderare som har lämnat kommentarer gällande kostnadsfördelningen för presenten:
100 kr för klockan
50 kr för batteribyte
55 kr för frakten
Summa: 205 kr
Trots att klockan tydligen var så fattig och ful var den ändå välanvänd av någon stackare vilket betydde att jag även rengjorde klockan innan den skickades. Uppenbart onödigt arbete.
Om detta är snålt/fattigt/tattigt får var och än bedöma själv.
Alla här som fortfarande tycker att jag är en snål/fattigt/tattigt/cash grabbande jubelidiot välkomnas självfallet att lägga mig på ignore listan eller fortsätta kasta diverse epitet.
Mvh,
Toni