Du kommer att lukta gott när du ger dig ut i dejtingsvängen igen
Hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer att lukta gott när du ger dig ut i dejtingsvängen igen
Testade xerjoff uden ikväll. Tyckte den gjorde sig bättre i värmen. Citrus i toppen men försvinner snabbt. Den övergår till mer sötma med ros i bakgrunden. Jag tyckte ros var dominant första gången jag provade den, nu upplever jag mer sötma.
Detta blev en helt annan doft. Mycket mer krämig och söt nu, och faktiskt ganska sexig. Fortfarande väldigt orientalisk. Jag kan verkligen se hur denna kan vara riktigt bra kvällstid i varmt klimat.Spännande hur vissa dofter är olika beroende på när man testar dem. Kört Hacivat två dagar denna v och den har varit rejält olika!
Detta blev en helt annan doft. Mycket mer krämig och söt nu, och faktiskt ganska sexig. Fortfarande väldigt orientalisk. Jag kan verkligen se hur denna kan vara riktigt bra kvällstid i varmt klimat.
Fick in den med när jag beställde... den är bra men svår doft, kraftig.Hej, efter att ha kört ett gammalt bortglömt sample på Cedrat Boise och sett tipset om att Mancera hade sample pack till bra pris så kliar det i fingrarna.
Har sett att Red Tobacco fått en hel del kommentarer i tråden och funderar på om det är något man bör testa eller ej, mest för sakens skull? jag gillar främst subtila dofter och kör oftast ett sprut per dag typ, parfymen är mest för mig själv och de som är inom armlängds avstånd . Gillar dofter typ Tobacco Vanille, Cedrat (dock ej Aventus), Colonia, Beau de Jour, Naxos.
Ska jag t.ex. köra Lemon Line (Älskar citrus) isf för Red Tobacco eller har ni tips på andra dofter man inte borde missa från detta hus? Sett att Sand Auod får en del kärlek på nätet, någon som testat? Det är nog tyngdpunkt på höstdofter jag behöver. Här är nuvarande uppställning
Rensa snoken och kör!Såg att en butik i Sthlm har Xerjoff. Den ligger nära mig också, ska dit i morgon och sniffa. Vet du fler bra från det huset? Ska dra av lite Casanorati också.
Tack för input, då väljer jag nog en annan! Kul att de skickade med så många bonus samples.Fick in den med när jag beställde... den är bra men svår doft, kraftig.
Skulle rekommendera att ta någon annan du kan tänka dig då det inte är omöjligt att de slänger med en sån iallafall, se min leverans nedan:
4 extra dofter skickades med i mindre flaskor:
(Eller kör dubbla med 10 flaskor)
Näsan kan va lite skadad med många provade dofter:Tack för input, då väljer jag nog en annan! Kul att de skickade med så många bonus samples.
Någon i din setup som jag inte bör missa? Såg att du hade både Black Gold och Lemon Mint, något att ha?
Försöker hålla mig till 5, men man vet ju aldrig
Såg att en butik i Sthlm har Xerjoff. Den ligger nära mig också, ska dit i morgon och sniffa. Vet du fler bra från det huset? Ska dra av lite Casanorati också.
Rensa snoken och kör!
Har inte varit så imponerad av någon annan tillverkare som Xerjoff.
Av 10+ dofter har jag haft en enda nit (en av Cruz varianterna jag inte klarade av) resten har varit nästan fullpott/halleluja moments
Såg att en butik i Sthlm har Xerjoff. Den ligger nära mig också, ska dit i morgon och sniffa. Vet du fler bra från det huset? Ska dra av lite Casanorati också.
Men för fan grabbar - har ni suttit på Xerjoff utan att hype:a den? Fick ett tips igår från en kille på fejjan att han ”tror min smak passar bra med Xerjoff”. Och så sitter hela KS-tråden och håller på myset!
Detta blir jäkligt spännande!
DD - PdM - Kalan. Den mest speciella doften jag testat från PdM. Ruskigt tung projektion.
Två helt olika sidor av myntet tycker jag. ATH är skitigt, rått och inte sådär perfekt i kanterna. Precis raka motsatsen till hur i alla fall jag upplever xerjoff, som sofistikerat och genomarbetade dofter där allt är perfekt, utan den enorma projektion och " kolla på mig" faktor som ATH vill förmedla.Äh. Alla hypar ju bara nån påtänd engelsman hela tiden - vi andra ägnar åt oss att sniffa på sofistikation i bakgrunden istället.
Äh. Alla hypar ju bara nån påtänd engelsman hela tiden - vi andra ägnar åt oss att sniffa på sofistikation i bakgrunden istället.
Två helt olika sidor av myntet tycker jag. ATH är skitigt, rått och inte sådär perfekt i kanterna. Precis raka motsatsen till hur i alla fall jag upplever xerjoff, som sofistikerat och genomarbetade dofter där allt är perfekt, utan den enorma projektion och " kolla på mig" faktor som ATH vill förmedla.
Jag älskar ju dessa motsatser. Vissa dagar vill jag ha ATH, Interlude, Orto Parisi, Jovoy Psychadelique eller nåt annat som är ”in your face”. Andra dagar vill jag ha något mer subtilt som är finstämt och avskalat. Jag gillar bägge sidor av mynten!
Bytte bort min Spicebomb extreme mot Prada lhomme
Mycket bra byte!Bytte bort min Spicebomb extreme mot Prada lhomme
Köpte en flaska Aventus och blev väldigt besviken, inte alls som den från 2014! Säljes om någon vill köpa!
Du säljer inte in den direkt!