De jag använder mest är följandeBörjar redan nu leta efter den/dom perfekta vår och sommardofterna och undrar vilken/vilka dina favoriter är och varför ?
Cheapies:
D&G Light Blue eau Intense - lättburen om än generisk, sommarfräsh får helt OK prestanda ur den.
Boss Bottled Tonic - fräschare version av originalet... helt enkelt skitbra men tyvärr presterar den precis lika dåligt som den är fräsch. Bedrövlig prestanda.
Mellanklass
AdP Colonia Club - den här har jag haft en krånglig relation med, tycke den har påmint mig om allt från Ralph Lauren Polo Sport till barntandkräm men den tog sig och nu uppskattar jag den verkligen.
Chanel - Blir en dubbel här både BdC & Allure homme bdc mer dag och Allure Homme trevlig på kvällen.
Niche
Nishane Hacivat - använder den året runt alla tider för den är otroligt trevlig.
Creed Millesime Imperial - Fruktig och en doft där de verkligen lyckats få till en doft av havssalt.
Även Aventus nyttjas då och då året runt.
sen kör jag mycket Prada L’homme, Tom Ford BdJ på kontoret och har inget emot en ”vinterdoft” sena blöta sommarkvällar