• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Ni som beställt tidigare därifrån........hur snabb är leveranssen..........flyg eller gummihjul?
Senast tog det fyra dagar för mig.
Fördelen är också att leveransen känns lyxigare än från de flesta andra med lite roliga dekanter tror de skickar med 4-5 samples.

så de är snabbare än Tallink iaf :)

• Like
Reactions: JCE
Senast tog det fyra dagar för mig.
Fördelen är också att leveransen känns lyxigare än från de flesta andra med lite roliga dekanter tror de skickar med 4-5 samples.

så de är snabbare än Tallink iaf :)
Tack för svaret.......undrar bara om jag ska beställa hem eller till jobbet. Är hemma först om en vecka!

tenor.gif

Applicerade för ett tag sedan Imaginary Authors "Bulls Blood" ,inhandlade ett litet prov häromdagen. Inledningen fick igång kräkreflexen direkt (och då är jag efter 35 år i vården ändå skapligt härdad vad gäller diverse dofter). Nu har det värsta så smått börjat lägga sig, men tusan vad illa det stinker. Patchouly och ros känns tydligt och under det hela ligger det någon slags obeskrivlig animalisk doft påminnande om något som har med hästar att göra. Nä, det här var inte bra. Tur att det finns prover att köpa. Håll er borta från denna.

ATH kör en grym deal också:

20% på allt. Frakt inom eu 10 pund. Köper man 3st 50ml får man 50ml gratis Blood Orange.
Vet någon som klippte tre st. (host host @eau.m.g)

Om någon hittar:

• Xerjoff
  • Roja
  • Bortnikoff

På rea - säg till!
Har lyckats att inte(!) köpa något än. Men Nishane ligger brutalt dåligt till..

Tror aldrig jag har sett Xerjoff på någon form av rea.

Byredo brukar aldrig ha någon rabatt va? Börjar bli sugen på en flaska Black Saffron och Bal d’ Afrique! Insåg precis att parfymintresset har varit en inkörsport till tyngre grejer - eller vice versa. Har tydligen lagt 5k på doftljus och annat krimskrams :banghead:

AFB0802E-0D4D-4A4B-A087-AFE3253DCD7A.jpeg

Tillbaka
Topp