• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Bara på instagram. Det skulle komma nåt på youtube längre fram tror jag. En av de nya skulle släppas redan nästa vecka. Tror en av dem skulle heta daddy eller nåt sånt. Riktigt lökigt namn..
Den ingår gissningsvis inte i den nya "Amazonian" women-serien han påbörjat😄
Eller så gör den det.

DD:

amouroud-_oud_tabac.jpg

Luktar som om du blandat Initio Rehab med Tom Ford Oud Wood. Riktigt bra skit! Har tyvärr bara en femma men den här kan bli flaska! Uppenbart syntetisk oud (iaf det jag kan dofta). Men det funkar bra i en sån här doft!

Kör också den idag, upplever framförallt att de har en doft av ekmossa som inte finns i Aventus.
Sen har den ju som vi diskuterat ett antal gånger bra mycket bättre tryck :D
Kan inte sätta ord på det tyngre/mörkare jag känner jämfört med Aventus men kan absolut vara mossa jag också känner doft av 😂.
Grym performance har Hacivat iallafall 😊.

Vilka sidor brukar ni handla ifrån när det kommer till samples?

https://www.sprayparfums.com verkar ju bra, men man får bara välja samples om man köper en hel flaska av något, väl?

Ju större utbud, desto bättre :)
Här kan man beställa hem vissa för 0kr men med 29kr frakt.
Dock 1st per order.

Hur upplever du Armani Code Absolu? Funderat på den ett tag nu.
Gillar den! Tycker den är snäppet bättre än Code Profumo som jag diggade skarpt när den släpptes. Jag känner fortfarande mycket tonka och vanilj men den känns mjukare än Profumo. Tycker generellt att Code serien är en av de bättre designer-serier som släppts. Älskade originalet back in the days och Colonia är inte dålig den heller.

Tillbaka
Topp