• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

bvb

Cartier
2-Faktor
Jag dividerar med mig själv om jag ska köpa en full flaska Creed Tabarome eller nöja mig med 10 ml.
Såg dock att sprayparfums höjt priset sen igår..
 

Richard1987

Panerai
Testar Jazz Club, fiiin :)
20201126_130730.jpg
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Byredo brukar aldrig ha någon rabatt va? Börjar bli sugen på en flaska Black Saffron och Bal d’ Afrique! Insåg precis att parfymintresset har varit en inkörsport till tyngre grejer - eller vice versa. Har tydligen lagt 5k på doftljus och annat krimskrams :banghead:

AFB0802E-0D4D-4A4B-A087-AFE3253DCD7A.jpeg
Känner igen det där... har Cotton Poplin doftljuset och Bibliotheque rumssprayen... Klart man behöver en doft för att täcka skitdoft på muggen för 900kr.
 
  • Like
Reactions: S.L

URsinne

Audemars
2-Faktor
ATH kör en grym deal också:

20% på allt. Frakt inom eu 10 pund. Köper man 3st 50ml får man 50ml gratis Blood Orange.
Vet någon som klippte tre st. (host host @eau.m.g)

Om någon hittar:

  • Xerjoff
  • Roja
  • Bortnikoff

På rea - säg till!
Har lyckats att inte(!) köpa något än. Men Nishane ligger brutalt dåligt till..

Synd att alla ATH 10ml verkar tagit slut i tidigt skede. Beställde Homme men avvaktade med checkout i förhoppning att Ambré Extréme skulle fyllas på i lager idag men istället tog båda slut innan jag slutförde beställningen. Så blev utan denna gång verkar det:( 12 euro i frakt och Blood orange på köpet hade varit bra.

Är det möjligen någon här som har nån liten ATH Ambre Extreme och vill sälja den vidare?


EDIT: Söndag förmiddag mejlar han nu att det blir påfyllning.
 
Senast ändrad:

S.L

Vacheron
2-Faktor
Ok kurs på Åhlens idagifall nån letar 30ml Fiero,
35A578A1-95EA-4299-B939-569B8083DBB1.jpeg

25% på alla dofter antar jag men deras sortiment är ju inte jättestort.
 
  • Like
Reactions: bvb

-SC-

Omega
Pledge Member
Fan vad störande.
Skulle precis handla på sprayparfums, enligt mailet skulle ju koden för 30% gälla idag fredag den 27e, aka black friday. Men koden är "expired" står det.

Däremot verkar koden för 20%, som ska gälla för lördagen, redan gälla. Igår torsdag fungerade 30% koden.

Det som att deras hemsida är en dag framåt i tiden...
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Fan vad störande.
Skulle precis handla på sprayparfums, enligt mailet skulle ju koden för 30% gälla idag fredag den 27e, aka black friday. Men koden är "expired" står det.

Däremot verkar koden för 20%, som ska gälla för lördagen, redan gälla. Igår torsdag fungerade 30% koden.

Det som att deras hemsida är en dag framåt i tiden...
Samma här tyvärr...
Skit jag som tänkte lägga beställning idag då jag tog för givet att rabatten på 30% gällde under hela dagen.
 
Fan vad störande.
Skulle precis handla på sprayparfums, enligt mailet skulle ju koden för 30% gälla idag fredag den 27e, aka black friday. Men koden är "expired" står det.

Däremot verkar koden för 20%, som ska gälla för lördagen, redan gälla. Igår torsdag fungerade 30% koden.

Det som att deras hemsida är en dag framåt i tiden...
Vad har du tänkt köpa?
 

JCE

Cartier
Fan vad störande.
Skulle precis handla på sprayparfums, enligt mailet skulle ju koden för 30% gälla idag fredag den 27e, aka black friday. Men koden är "expired" står det.

Däremot verkar koden för 20%, som ska gälla för lördagen, redan gälla. Igår torsdag fungerade 30% koden.

Det som att deras hemsida är en dag framåt i tiden...
Testade koden alldeles nyss och den funkar nu:)
 

Derix

Patek
2-Faktor
Åhlens är ju tråkiga. Jag låg i sängen igårkväll och plockade på mig ett par parfymer från Tom Ford i varukorgen. Tänkte slutföra köpet idag på morgonen men då var rabatten bortplockad :confused:
 
Förbannat skit. 20% på byredo på parfuma.com så var tvungen att klicka hem en Black Saffron. Skulle tydligen få fem valfria samples men fick denna text istället. Fortsättning följer:

DURING BLACK FRIDAY WE CANNOT PROVIDE SAMPLES OF YOUR CHOICE. OF COURSE WE WILL GIVE YOU A FABULOUS SURPRISE ♥​

 

Jarran

Omega
2-Faktor
Dagens inköp. Vill ha även Ombre Nomade men ska tömma testern på Frederic Malle The Moon först innan jag bestämmer vilken som har första tjing på bärig oud.
Ännu en gång upplever jag att testern och själva flaskans innehåll doftar olika. Testern upplevde jag som rökigare och en oud som som klingade av relativt snabbt. Flaskans innehåll mindre rökig och mer oud. Frugans första kommentar var -”du luktar häst” så högt oudbetyg direkt. 😀
80C4782B-1EE0-4929-A630-B73EB0261052.jpeg
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Dagens inköp. Vill ha även Ombre Nomade men ska tömma testern på Frederic Malle The Moon först innan jag bestämmer vilken som har första tjing på bärig oud.
Ännu en gång upplever jag att testern och själva flaskans innehåll doftar olika. Testern upplevde jag som rökigare och en oud som som klingade av relativt snabbt. Flaskans innehåll mindre rökig och mer oud. Frugans första kommentar var -”du luktar häst” så högt oudbetyg direkt. 😀
80C4782B-1EE0-4929-A630-B73EB0261052.jpeg
Köpte du i butik? Har varit världens kö till LV alla gånger jag har gått förbi typ hela året. Fattar inte hur folk orkar stå och köa 😂
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Typ enda butiken i Sthlm som tar kontanter ...
Vad menar du?😏
3A8F6709-AD7B-4048-8D46-D8241F84C256.jpeg


För att hålla oss till ämnet: Nån som vet varför det aldrig är rabatt på Byredo hos svenska ÅF? Utländska sidor verkar inte ha något problem med att rabattera.

Tipsade nyss en vän om att parfuma.com har 20% på Byredo, det var uppskattat 🙂
 
För att hålla oss till ämnet: Nån som vet varför det aldrig är rabatt på Byredo hos svenska ÅF? Utländska sidor verkar inte ha något problem med att rabattera.

Tipsade nyss en vän om att parfuma.com har 20% på Byredo, det var uppskattat 🙂
En ren gissning är de för att Byredo vill hålla uppe premiumstämpeln, men kanske bara kan ha "regler" mot svenska ÅF? Klippte själv en black saffron från parfuma, spännande att se vad deras surprise blir :)
 

Hitsville

Omega
2-Faktor
Vad menar du?😏
3A8F6709-AD7B-4048-8D46-D8241F84C256.jpeg


För att hålla oss till ämnet: Nån som vet varför det aldrig är rabatt på Byredo hos svenska ÅF? Utländska sidor verkar inte ha något problem med att rabattera.

Tipsade nyss en vän om att parfuma.com har 20% på Byredo, det var uppskattat 🙂

Tror jag har läst på Facebook att det är Byredos direktiv att vara selektiva(läs nästan aldrig) med rabatter.
 
Topp